پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 355084 تاریخ : 1397/06/05-09:48:37
,17,
افزایش اثربخشی تبلیغات با همکاری مستمر و مداوم میان حوزه‌های روابط‌عمومی و تبلیغات

مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران مطرح کرد:

افزایش اثربخشی تبلیغات با همکاری مستمر و مداوم میان حوزه‌های روابط‌عمومی و تبلیغات

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: مدیران آگاه و متخصص روابط‌عمومی با اقدامات حرفه‌ای قادر خواهند بود تا با استفاده از اطلاعات و داده‌های مختلف، نسبت به مشارکت در بخش تبلیغات سازمان و افزایش اثربخشی آن در بین مخاطبان اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عموومی سازمان صنایع کوچک، غلامرضا دیوسالار با بیان این مطلب، افزود: با توجه به وظایف مشخص شده در حوزه روابط‌عمومی در خصوص تعامل مستمر و دوسویه با مخاطب و شناسایی نیازهای آنان، روابط‌عمومی‌ها می‌توانند ضمن تجزیه و تحلیل این داده‌ها که با استفاده از روش‌های گوناگون به‌دست آمده، نسبت به ارایه مشاوره و کمک فکری به حوزه تبلیغات سازمان مطبوع خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: بنابراین اگر مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی می‌خواهند جایگاه و نقش خود را در ساختار سازمان‌شان تا جایگاهی ارتقاء دهند که در حوزه تبلیغات مشارکت داشته باشند، می‌بایست قبل از هر چیز توانمندی و صلاحیت حرفه‌ای‌ خود را در سازمان به اثبات برسانند.

دیوسالار در ادامه با بیان اینکه افزایش تاثیر و اثربخشی تبلیغات در گرو همکاری مستمر و مداوم بخش‌های روابط‌عمومی و تبلیغات است، تصریح کرد: روابط‌عمومی و تبلیغات به عنوان مکمل یکدیگر از توانمندی‌های مشخصی برخوردارند که تجمیع آنها و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بوجود آمده از این موضوع، علاوه بر تاثیر مستقیم بر نوع و نحوه تبلیغات، زمینه‌های افزایش اثرگذاری بر مخاطب و ارتقای جایگاه سازمان در جامعه را فراهم خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در پایان ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از دانش اساتید و صاحبنظران حوزه‌های روابط‌عمومی و تبلیغات شاهد ارتقاء و تخصصی‌تر شدن فعالیت‌های روابط‌عمومی در حوزه تبلیغات باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران