به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این بانک با بیان اینکه شعبه اسکان به عنوان اولین شعبه تخصصی در حوزه بانکداری شرکتی راه اندازی خواهد شد، هدف از راه اندازی این شعبه را ارائه خدمات تخصصی به درخواست های مشتریان کلان بانک عنوان کرد و گفت: بانک ملی ایران با توجه به بزرگی و گستردگی که دارد با طیف های مختلفی از مشتریان مواجه است بنابراین ایجاد شعبی که بتوانند به صورت ویژه و خاص به گروه های مختلف مشتریان ارائه خدمت نمایند، لازم و ضروری بود.علیرضا صادقی تصریح کرد: بر همین اساس این شعبه با هدف برقراری ارتباط بیشتر با مشتریان ، تسریع در فرآیند اجرایی در حداقل زمان و به بهترین نوع ممکن به مشتریان راه اندازی شد تا مشتری بهترین تجربه خود را از دریافت خدمات در بانک ملی ایران داشته باشد.وی در ادامه سخنان خود از توسعه شعب تخصصی بانکداری شرکتی در تهران و استان های بزرگ کشور تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: شعب منتخب بانکداری شرکتی در بانک ملی ایران و شعبه اسکان به عنوان اولین شعبه تخصصی این حوزه ، خدمات مالی و بانکی را زیر یک سقف و به صورت یکپارچه در قالب یک سبد خدمات مالی و بانکی به مشتریان حوزه بانکداری شرکتی ارائه می کنند.وی در پایان سخنان خود تاکید کرد : بانک ملی ایران نسبت به سایر رقبای خود دارای خدمات گسترده هم در داخل و هم در خارج از کشور است و این خدمات برای مشتریان بر اساس نیازمندی های آنان شخصی سازی می شود.