به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئتمدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت سیستم مدیریت کیفیت استاندارد اظهار داشت: با پیادهسازی سیستم مدیریت کیفیت استاندارد میتوان به بهرهوری و رشد کیفیت ارائه خدمات بهتر در راستای رضایتمندی مشتریان و درنهایت بهبود و اصلاح ساختار مدیریتی دستیافت.
سید باقر فتاحی عضو هیئتمدیره نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: ارتقاء سیستم نظارتی، کنترل و افزایش سلامت مالی و اداری در راستای ایجاد ساختار و فرآیند مناسب و اعمال سیستم مدیریت کیفیت استاندارد، در تمامی بخشهای بانک از مهمترین کاربردهای این استاندارد به شمار میآید.
گفتنی است بانک توسعه تعاون در دو سال گذشته موفق به اخذ گواهینامه ISO 27001و ISO 9001:2008گردیده است.