به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، اولین همایش مدیران و روسای شعب در سال جاری با محوریت بررسی عملکرد سال گذشته شعب کشور، بررسی نقاط قوت، ضعف و الزامات تحقق بودجه سال جاری و استراتژی شبکه فروش برگزار شد.
در این گردهمایی، قربانی معاون فنی شرکت ضمن تقدیر از عملکرد شعب و ستاد در سال گذشته اظهار داشت: خوشبختانه بیمه "ما" در طول یک سال گذشته موفق به جذب مشتریان بزرگی شده است که این ماحصل تلاش های بی شائبه شبکه فروش و مدیریت ریسک مناسب از جانب تمام مدیریت ها است. مدیریت ریسک صحیح و نظارت دقیق در بخش فنی باعث انتخاب ریسک هایی می شود که شناخت کافی از آن داریم و برهمین اساس نرخی متناسب با شرایط ریسک تعیین و اعمال کنیم.
وی خاطرنشان کرد: فروش به هر قیمتی مدنظر ما نیست و توانمندسازی شبکه فروش، نقشه راه ما خواهد بود.
صالح شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار، در ادامه به مسئولیت و نقش روسای شعب، بازاریابی ، نظارت ، تقیسم کار مناسب ، برنامهریزی و شناخت بیشتر از خدمات بیمه گری اشاره کرد و گفت: رمز موفقیت ما این است که عوامل رضایت مشتری را بشناسیم و خواستههای او را تامین کنیم. رسیدن شعب به درجه مطلوب غیرممکن نبوده و نیاز به تفکر و تلاش بیشتر دارد. لذا برای توانمند سازی شعب در مرحله اول همکاران شعب باید به دنبال آن بوده و انگیزه لازم را در درون خود ایجاد نماید.
در ادامه این همایش ، پنل پرسش و پاسخ با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین، هیات عامل، مدیران ستاد، مدیران استانی و روسای شعب برگزار شد.