به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، این مرحله از طرح به منظور سنجش بازخورد فعالیت ها در حوزه «اثرسنجی تبلیغات بانک» عملیاتی می شود. مرحله چهارم طرح «پایش 1400» طی 14 روز پیش رو و از طریق سایت بانک انجام می شود. نتایج این نظرسنجی در طراحی محصولات و تهیه نقشه راه روابط عمومی بانک در سال آینده به کار گرفته خواهد شد. همچنین به منظور تشویق مخاطبان به شرکت در نظرسنجی، در هر دوره به قید قرعه به 14 نفر از شرکت کنندگان در نظرسنجی جایزه ای به مبلغ سه میلیون ریال اهدا خواهد شد. در نخستین مرحله طرح با محور «شبکه های اجتماعی»، بیش از سه هزار و 500 نفر، در مرحله دوم طرح با محور «فرهنگ سازی در حوزه کودک و نوجوان» بیش از 800 نفر و در مرحله سوم با محور «وب سایت بانک» بیش از یک هزار و 600 نفر مشارکت داشتند. پس از قرعه کشی، اسامی برندگان نظرسنجی مرحله سوم مطابق فهرست زیر مشخص شد. برندگان می توانند به منظور دریافت جوایز خود از ساعت 8 تا 15 روزهای کاری با شماره های 60993768 ,60992362 تماس حاصل فرمایند.