حسن رادمرد، معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره برگزاری نمایشگاههای بهاره با بیان مطلب بالا اظهار کرد: از 9 اسفند ماه به مدت 10 روز 400 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با حدود 40 هزار غرفه در 31 استان کشور آغاز به کار میکنند.
وی ادامه داد: مقرر شده در این نمایشگاه عرضه انواع مواد شوینده در راستای تعدیل قیمت آن تا 25 درصد افزایش یابد.
رادمرد با بیان اینکه همچنین فروش فوق العاده توسط تمامی اتحادیهها و واحدهای صنفی منتخب از 9 اسفند ماه آغاز میشود، بیان کرد: اتحادیه قنادی و شیرینی پزان، مرغ و ماهی، پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش و بنکداران مواد غذایی در 35 هزار واحد صنفی خود فروش فوق العاده برگزار می کنند.
معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: همچنین تخفیف ویژه توسط فروشگاههای زنجیرهای رفاه، شهروند، سپه، اتکا، یاس و دیگر فروشگاههای زنجیرهای که بیش از هزار شعبه در سراسر کشور دارند ارائه میشود.
به گفته وی، براساس هماهنگیهای صورت گرفته با سازمان تعاون روستایی و میادین تره بار عرضه اقلام کشاورزی و مواد غذایی در 132میدان دائمی عرضه میوه و ترهبار و 41 میدان محلی در تهران آغاز میشود.
توزیع مرغ و گوشت در نمایشگاههای بهاره
رادمرد با بیان اینکه در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا توزیع کالاهای اساسی را هم داریم خاطرنشان کرد: از این رو 70 هزار تن مرغ تا پایان سال از محل ذخیره سازی وارد شبکه توزیع میشود.
معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این باره توضیح داد: از این میزان توزیع مرغ 30 هزار تن در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و مابقی در واحدهای صنفی توزیع میشود.
وی با بیان اینکه همچنین 10 هزار تن گوشت قرمز در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا توزیع میشود خاطرنشان کرد: 100 هزار تن سیب و پرتقال نیز در شبکههای توزیع منتخب و 30 هزار تن نیز در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا توزیع میشود