به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم که همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس این شعبه برگزار شد، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم توجه بیش از پیش به طرح مدیر خدمات ویژه تاکید کرد.
وی با اشاره به موقعیت خاص این شعبه، اجرای طرح مدیر خدمات ویژه در آن را نشان از عزم بانک برای ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان منطقه دانست.
فرزند شهید سرلشگر بابایی و علی موسوی گرمارودی، مشتریان ویژه بانک ملی ایران بودند که در این مراسم حضور داشتند.
موسوی گرمارودی در این بازدید به عنوان نماینده مشتریان ویژه، ضمن قرائت یکی از اشعار خود، علت علاقه اش به بانک ملی ایران را انتخاب مدیران مهربان و انسان دوست اعلام کرد.
فرزند شهید بابایی نیز از عضو هیات مدیره بانک، لوح تقدیر دریافت کرد. در این مراسم، محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران و اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو نیز حضور داشتند.