او با بیان این که پیش از انعقاد این قرارداد، سلسله جلساتی به منظور تبیین خواسته ها و نیازهای جامعه فرهنگیان از بیمه گر برگزار می شد، تصریح کرد: در جلسات مکرر با مدیرعامل و هیات مدیره بیمه معلم متوجه عمق نگاه مدیریتی آن ها و اراده این عزیزان برای ارائه خدماتی شایسته فرهنگیان عزیز شدیم و به لطف الهی تجلی این راهبردها در کیفیت و کمیت بالای ارائه خدمات بیمه ای به بیمه گزاران نمایان شده است.
گفتنی است شرکت بیمه معلم پیش از امضای قرارداد با فرهنگیان، زیرساخت های خود را برای ارائه خدمات بیمه ای به آن ها در تمامی سطوح ارتقا داده است. به طوریکه طی 4 ماه بیش از 950?000 خدمت به بیمه شدگان دارای پوشش درمان ارائه شده است.
در همین راستا، بیمه معلم سلسله اقداماتی را برای افزایش رضایت بیمه گزاران خود انجام داده است که بررسی و پرداخت هزینه های بیمه شدگان در کمترین زمان ممکن (کمتر از یک هفته)، پیش بینی نرم افزار جامع برای ارائه خدمات بیمه گری از جمله ثبت نام بیمه شدگان، ثبت هزینه ها، دریافت معرفی نامه و پرداخت خسارت به بیمه شدگان، افزایش تعداد شعب بر اساس نیاز در استان های کشور و افتتاح شعبه ویژه فرهنگیان در تعدادی از استان های کشور بخشی از این اقدامات است.
همچنین استفاده از ظرفیت شرکت های ارزیاب برای تسریع در روند بررسی اسناد پزشکی بیمه شدگان، جمع آوری اسناد درمانی بیمه شدگان از طریق اپلیکیشن و به صورت آنلاین هم راستا با شعب، افزایش تعداد مراکز درمانی در 9 استان و استفاده از ظرفیت نمایندگان شرکت برای پاسخگویی و خدمت رسانی به بیمه شدگان از دیگر اقدامات بیمه معلم در راستای افزایش رضایت فرهنگیان تحت پوشش بیمه معلم است.