به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، در این نظرسنجی که از 27 فروردین تا 10 اردیبهشتماه امسال توسط سایت دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند ایران برگزار شد، بانک گردشگری موفق شد؛ موثرترین تبلیغات را در این نظرسنجی عمومی داشته باشد.
بانک گردشگری طی چند سال گذشته با استفاده از ایدههای نوین و خلاقانه توانسته شکل تازهای از تبلیغات را از نظر اثرگذاری مردمی با رعایت طراحی محصول و خدمات، همراه با دقت در زیبایی بصری توأم با سادگی طرح به اجرا بگذارد.
مهدی اسدی مدیر امور روابط عمومی بانک گردشگری در اینباره گفت: خوشبختانه سیاستگذاری تبلیغاتی در این بانک از ابتدا به نحوی صورت پذیرفته که بتوان از تجارب و اثربخشی خدمات در یک کمپین برای دیگر کمپینها بهره برد و این مهم با تاسیس شرکت هموطا از شرکتهای وابسته به این بانک به گونهای پیش رفت که دانش کسب شده در تبلیغات بانکی به شکلی هدفمند و بر پایه استانداردها و خرد جمعی پایهریزی و اجرا شود.
وی در ادامه افزود: ثبات در رویههای مناسب تبلیغاتی یکی از مهمترین بخشها در اثربخشی آن است و میتوان گفت این بانک در طی چندسال گذشته این رویه را توانسته به خوبی حفظ و اجرا کند، که البته هماهنگی و تشکیل اتاق فکری متشکل از کارشناسان روابط عمومی بانک و مشاورین و کارشناسان برندینگ و آتلیه شرکت هموطا در تمامی مراحل فعالیتها نقش بهسزایی در آن داشته و در این میان باید از تلاشهای شبانهروزی «محمدعلی مشکیان» مدیرعامل شرکت هموطا که حضور مهمی در مدیریت موارد ذکر شده داشته تقدیر و تشکر کنم.
اسدی با خلاقانه دانستن طرحهای سایر بانکها اظهارداشت: بانکهای دیگر نیز در زمینه تبلیغات بسیار خوب و موثر عمل کردهاند و مسلما طرحهای تبلیغاتی سایر بانکها قابلیتهای فراوانی در جذب مخاطب و القای پیام خود را دارا است و قطعا ایجاد فضای رقابتی در طراحی تبلیغات علاوه بر زیباییهای بصری در ارایه پیام مناسب موثر خواهد بود.
به گزارش ایسنا، در نظرسنجی سراسری تبلیغات و روابط عمومی بانکهای ایران که توسط سایت دنیای تبلیغات با سوال «به نظر شما طی سه سال گذشته، تبلیغات و اقدامات ارتباطی کدام بانک بیشترین تأثیر را داشته است؟» برگزار شد، کارشناسان تبلیغات، مشتریان بانکها و عموم مردم و علاقهمندان میتوانستند با مراجعه به این سایت به عنوان رسانه تخصصی تحلیلی، خبری و آموزشی تبلیغات ایران به تبلیغات یک تا سه بانک از میان بانکهای ایران رأی داده و پس از ثبت رأی که برای هر کاربر فقط یکبار امکانپذیر بود، نتایج را نیز در هر مرحله از نظرسنجی مشاهده کنند.