/2013/10/dlisa-showimage.jpg
در نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی
اعطای "نشان ارتباطات انسانی" به پست بانک ایران
پست بانک ایران به دلیل خدمت رسانی در روستاها و برقراری ارتباط صمیمانه با مردم در دورترین نقاط کشور و ایجاد همدلی با آنان موفق به کسب "نشان ارتباط انسانی" شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در متن نشان مذکور آمده است؛ به دلیل ارتباط صمیمانه و عاطفی محور با مردم تا دورترین نقاط کشور و توجه ویژه به رعایت قواعد ارتباط چهره به چهره و همدلی با مشتریان براساس رأی هیأت داوران نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی نشان ارتباطات انسانی به این بانک اعطاء می شود. بنابراین گزارش: نشان مربوطه در مراسم افتتاحیه نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به محمدرضا ساجدی پور رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک اهداء شد. این گزارش می افزاید: نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران با عنوان روابط عمومی هوشمند؛ استاندارد راهبردها، شیوه ها و ابزارها با موضوعات؛ امید، تدبیر، عقلانیت و هوشمندی طی روزهای سی ام مهرماه و یکم آبان ماه سال جاری با حضور استادان، متخصصان ارتباطات و مدیران، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های سراسر کشور از جمله کارشناسان روابط عمومی پست بانک ایران در مرکز همایش های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درحال برگزاری است. طبق این گزارش: در طول برگزاری این جشنواره استادان و متخصصان عرصه های ارتباطات و روابط عمومی درخصوص؛ مبانی هوشمندسازی روابط عمومی و چشم انداز آن، شاخص های روابط عمومی هوشمند، روابط عمومی هوشمند؛ چالش ها و چشم اندازها، روابط عمومی هوشمند در فضای سایبر، مدیریت هوشمند روابط عمومی و ملاحظاتی بر آن، مبانی، انواع، اشکال و ویژگی های هوشمندی در روابط عمومی، شنیدن و دریافت بازخورد در روابط عمومی، جایگاه عقلانیت و هوشمندی در روابط عمومی، روابط عمومی و سپهر اطلاعاتی و بسیاری از مباحث مرتبط با روابط عمومی به سخنرانی پرداخته و در پایان هربخش به سئوالات مطرح شده پاسخ می دهند. همچنین در مراسم افتتاحیه و اولین روز این سمینار؛ برترین های جشنواره علمی روابط عمومی، مدیران ارشد ارتباط گستر به همراه نشان های ویژه معرفی شدند و در مراسم اختتامیه و روز پایانی آن نیز روابط عمومی برتر و کارشناسان برتر روابط عمومی در سطوح مختلف معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند. گفتنی است: در این سمپوزیوم و کارگاه های اختصاصی آن کارشناسان ستادی روابط عمومی و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مدیریت های شعب پست بانک استانها نیز حضور دارند.
|
|
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام