به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهرداد ویسی گفت: رگولاتوری در راستای اجرای مصوبات 204 و 253 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اولین پروانه ارائه خدمات مرکز تماس با تسهیلات ویژه و به صورت رایگان را به موسسه نیکوکاری رعدالغدیر اعطا کرد. این موسسه با یک مرکز اصلی و بیش از 60 میز پاسخگوئی زمینه اشتغال معلولین در کشور را فراهم کرده است.
وی افزود: دومین پروانه در سال 97 به شرکت بهپرداز جهان با یک مرکز اصلی و یک مرکز فرعی با 60 میز پاسخگوئی در هر مرکز اعطا شده است.
مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به اینکه تاکنون 6 شرکت، پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) را دریافت کردهاند، گفت: دارندگان پروانه مرکز تماس میتوانند با استفاده از شبکههای ارتباطی ایجاد شده، خدمات اطلاعرسانی، پشتیبانی، سنجش رضایت مشتریان، بازاریابی، تبلیغ محصولات و خدمات جمعآوری، تجزیه و تحلیل دادههای آماری را ارائه کنند.