پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446760 تاریخ : 1397/11/02-16:21:50
,15,
اعطای دو پروانه خدمات مرکز تماس به متقاضیان

اعطای دو پروانه خدمات مرکز تماس به متقاضیان

مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات از اعطای پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) به دو متقاضی واجدالشرایط دریافت پروانه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهرداد ویسی گفت: رگولاتوری در راستای اجرای مصوبات 204 و 253 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اولین پروانه ارائه خدمات مرکز تماس با تسهیلات ویژه و به صورت رایگان را به موسسه نیکوکاری رعدالغدیر اعطا کرد. این موسسه با یک مرکز اصلی و بیش از 60 میز پاسخگوئی زمینه اشتغال معلولین در کشور را فراهم کرده است. 

وی افزود: دومین پروانه در سال 97 به شرکت بهپرداز جهان با یک مرکز اصلی و یک مرکز فرعی با 60 میز پاسخگوئی در هر مرکز اعطا شده است.
مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به اینکه تاکنون 6 شرکت، پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) را دریافت کرده‌اند، گفت: دارندگان پروانه مرکز تماس می‌توانند با استفاده از شبکه‌های ارتباطی ایجاد شده، خدمات اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، سنجش رضایت مشتریان، بازاریابی، تبلیغ محصولات و خدمات جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل داده‌های آماری را ارائه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران