به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در مراسم اختتامیه این اجلاس تندیس مذکور به فاتح کیاست مدیرامور پشتیبانی و توسعه منابع انسانی این بانک به نمایندگی از مهندس حسنزاده اعطاء گردید.
بنابراین گزارش: کیاست پس از دریافت این تندیس در گفتگوی کوتاهی اظهارداشت: پست بانک ایران با توجه به گستردگی شعب و دفاترخدمات بانکی درسطح کشور توانسته است از کسبو کارهای خرد حمایت کرده و موجب اشتغالزائی شود.
وی تصریح کرد: رسالت و هدف اصلی این بانک ارائه خدمات متنوع بانکی و رفع خلأ بانکی درسطح کشور است که درحال حاضر با بیش از 14هزار و 500 نقطه تماس به خوبی این رسالت و هدف را ایفاء می کند.
کیاست افزود: این موفقیت حاصل تلاش مدیران، کارکنان و کارگزاران بانک در جای جای کشور است که بدون هیچ چشمداشتی و به عنوان یک تکلیف و مسئولیت اجتماعی به هموطنان خدمترسانی میکنند.
گفتنی است: اجلاس مذکور با رویکرد مشتریمداری و توسعه بازار و با همکاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران و مؤسسه فرهنگی – هنری عصر گفتگو با حضور مدیران عالی کشور در حوزههای صنعت، تجارت و مدیریت و استادان برجسته جهانی حوزه برندینگ و مشتریمداری با محوریت؛ اهمیت استراتژی تحقیقات بازار، نقش روابط عمومی و تبلیغات در توسعه بنگاههای اقتصادی، بازار رقابتی، فروش پایدار و برندسازی و همچنین انتقال دانش فنی و الگوبرداری از کشورهای صنعتی درحوزه برندینگ، مشتریمداری و بهبود عملکرد بیستو هفتم اردیبهشتماه سال جاری در مرکز همایشهای صداوسیما برگزار گردید.