وی تأکید کرد: در راستای مشتری مداری، توجه به نیاز مشتریان، تقویت فعالیت های بازاریابی و تکریم مشتریان در کنار ارائه خدمات باید سرلوحه کار همه همکاران باشد.
در این بازدید درخصوص جانمایی مناسب شعبه نیز رایزنی هایی صورت گرفت.
نجارزاده در ادامه با حضور در شعبه شهرک صنعتی پایتخت بانک ملی ایران در جریان آخرین وضعیت منابع و مصارف، مطالبات غیرجاری، گشایش اعتبار اسنادی (LC)، نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی (NPL) شعبه و ... قرار گرفت.
سرپرست بانک ملی ایران همچنین در بازدید از کارخانجات و خط تولید گروه صنعتی و غذایی شیرین نوین از مشتریان دیرینه این بانک، با بیان اینکه این گروه صنعتی از مشتریان برتر بخش خصوصی در بانک است، گفت: بازدیدهای بسیاری از واحدهای صنعتی و بنگاه های بزرگ اقتصادی داشته ایم اما این میزان نوآوری و فناوری های روز به کار رفته در این مجموعه که توانسته کمک شایانی نیز به اشتغال زایی کشور داشته باشد، باعث خرسندی است.
نجارزاده با تأکید بر اینکه سال آینده مشتریان خاص بانک به صورت بسیار ویژه مورد توجه خواهند بود، درباره ارائه خدمت به صنعتگران تصریح کرد: بانک ملی ایران در سال آینده با در نظر گرفتن بسته های حمایتی ویژه، بیش از پیش در کنار صنعتگران خواهد بود.
وی در پایان با اشاره به شبکه بزرگ ارزی و ریالی بانک ملی ایران در داخل و خارج کشور بر ارائه سبد کامل و متنوع محصولات و خدمات مالی متناسب با نیازها و خواسته های این قبیل گروه های صنعتی تأکید کرد.