به گزراش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، تعداد کاربران چهار خدمت تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در دوره یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 30 درصد رشد نشان میدهد که این آمار حاکی از استمرار روندرو به رشد کاربران خدمات الکترونیکی این بانک به شمار میرود. علاوه بر این منظور تسهیل دسترسی به خدمات بانک اقتصادنوین این بانک حدود 800 دستگاه خودپرداز در شعب و مکانهای اداری و تجاری نصب کرده است که بخش عمدهای از این دستگاه در خارج از شعب این بانک قرار گرفتهاند تا هموطنان عزیز بتوانند به راحتی به خدمات این بانک دسترسی داشته باشند. تعداد خودپردازهای بانک اقتصادنوین در پایان مهر ماه در حالی به 800 دستگاه رسید که تعداد شعب این بانک در زمان یاد شده 266 شعبه بوده است که این تفاوت نشان میدهد بخش عمدهای از خودپردازهای این بانک در خارج از شعب این بانک به مشتریان خدمات ارایه میکنند.
|