پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 7403 تاریخ : 1391/11/15-08:50:54
,2,17,
استقبال مشتریان از پرداخت غیر حضوری قبوض در بانک ملی

استقبال مشتریان از پرداخت غیر حضوری قبوض در بانک ملی

گسترش خدمات الکترونیک بانک ملی ایران و فرهنگ‌ سازی استفاده از آنها، زمینه‌ساز استقبال مردم از پرداخت غیر حضوری قبوض خدماتی بوده است.

 
 

 
بر این اساس طی آذر ماه امسال، بالغ بر سه میلیون و 200 هزار قبض از طریق سیستم تلفنبانک، بیش از دو میلیون و 300 هزار قبض توسط خودپردازها و حدود 700 هزار قبض از طریق سیستم اینترنت بانک در بانک ملی ایران پرداخت شده است.
 گفتنی است در سال گذشته، 81 درصد قبوض خدماتی پرداخت شده توسط مردم در بانک ملی ایران به صورت غیر حضوری بود.
در سال 90، جمعاً 81 میلیون و 618 هزار و 185 عدد قبض خدماتی در این بانک پرداخت شد که صرفاً 15 میلیون و 905 هزار و 394 عدد از آنها از طریق شعب بانک ملی ایران پرداخت گردید و مابقی از طریق خودپرداز، موبایل بانک، تلفن‌بانک، وب کیوسک، پایانه فروش و اینترنت بانک پرداخت شد


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران