پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450387 تاریخ : 1397/12/12-09:22:16
,10025,
استفاده از ارزیابان خسارت به صنعت بیمه نظم می دهد

مدیر عامل بیمه آسیا:

استفاده از ارزیابان خسارت به صنعت بیمه نظم می دهد

استفاده از ارزیابان خسارت موجب ایجاد وحدت رویه و نظم در صنعت بیمه و کاهش هزینه های ارزیابی خسارت برای بیمه گران می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نشستی با شرکت های ارزیابی خسارت درمان طرف قرار داد بیمه آسیا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: به دلیل نگاه و برخورد تخصصی شرکت های ارزیاب خسارت، بهره گیری از این شرکت ها، سرعت انجام کار را بالا برده و به لحاظ اقتصادی هم برای صنعت بیمه به صرفه تر خواهد بود. 

مدیر عامل بیمه آسیا، امانت داری، عدالت و صداقت را سه رکن اساسی ارزیابی خسارت برشمرد و افزود: شرکت های ارزیابی خسارت باید با رعایت اصول حرفه ای در کار، موجب افزایش اعتماد بیمه گذاران به شرکت های بیمه شوند، به طوری که زیان دیدگان در زمان دریافت خسارت، آرامش داشته باشند. 
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا، برخورداری از استقلال عمل، ارتباط مستقیم ارزیابان خسارت با شرکت های بیمه، امانت داری و حفظ اسرار حرفه ای بیمه گران را از ضروریات فعالیت شرکت های ارزیابی خسارت برشمرد و تاکید کرد: شرکت های ارزیابی خسارت، بازوی شرکت های بیمه در خصوص پرداخت خسارت محسوب می شوند و انتظار می رود در برخورد با بیمه گر و بیمه گذار صداقت داشته باشند و با تکیه بر همین صداقت و اطمینانی که در دو طرف ایجاد می شود، بهره گیری از شرکت های ارزیابی خسارت در صنعت بیمه نهادینه شود. 
در این نشست مهدی شریفی، عضو هیات مدیره و معاون فنی مدیر عامل در بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا، با اشاره به اینکه شرکت های ارزیابی خسارت عضوی از خانواده بزرگ بیمه آسیا هستند، گفت: در نظر داریم حوزه همکاری با این شرکت ها را گسترش داده و در زمینه های دیگر هم از خدمات آنها استفاده کنیم. عملکرد خوب شرکت های ارزیابی خسارت ،ضامن گسترش همکاری بیشتر بیمه آسیا با آنهاست. 
بهروز ناظمی، عضو هیات مدیره و معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا، در سخنانی اظهار داشت: شرکت های ارزیابی خسارت در ابتدای همکاری جدی خود با صنعت بیمه هستند ودر صورتی که صنعت بیمه به این نتیجه برسد  که شرکت های ارزیابی خسارت قابل اتکا هستند و فعالیت آنها با صداقت و رعایت اصول حرفه ای و کارشناسی در رسیدگی به پرونده ها همراه است، این همکاری گسترش خواهد یافت. 
وی دقت در جلوگیری از پرداخت خسارت های من غیر حق  را از وظایف بسیار مهم شرکت های ارزیابی خسارت دانست و گفت: این کار با اعتبار شرکت های ارزیابی خسارت گره خورده است؛ تا حدی که اگر شرکت های ارزیابی خسارت کار خود را به درستی انجام دهند شاید نیازی به افتتاح شعبه در برخی نقاط کشور نباشد. 
غلامرضا سرلک، سرپرست معاونت فنی مدیر عامل در بیمه های اموال بیمه آسیا در ادامه نشست بر اهمیت نقش ارزیابی خسارت در صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: از ابتدای سال 1398 استفاده از شرکت های ارزیابی خسارت در بیمه های اموال هم در دستور کار بیمه آسیا قرارمی گیرد واز ظرفیت ارزیابان خسارت در نقاط دور افتاده کشور در سال آینده استفاده بیشتری خواهد شد. 
احمد حسینی، مدیر بیمه های درمان بیمه آسیا با ارائه گزارشی از تعامل بیمه آسیا با ارزیابان خسارت در سال جاری ،بیان داشت: در صورت ارزیابی مثبت بیمه آسیا از همکاری با شرکت های ارزیابی خسارت، این همکاری ادامه خواهد یافت و لازمه تداوم همکاری را نگاه تخصصی شرکت های ارزیابی خسارت در همه حوزه ها و رعایت اصول حرفه ای و آئین نامه های موجود دانست.
مدیران عامل شرکت های ارزیابی خسارت سراسر کشور در این نشست ضمن تشکر از تعامل خوب بیمه آسیا با ارزیابان خسارت و سرعت عمل در پرداخت خسارت بیمه گذاران، خواسته ها و پیشنهاد های خود را برای بهبود فرآیند ارزیابی خسارت ارائه کردند. 
این نشست با حضوراعضای هیات مدیره، معاونین فنی، مدیران بیمه آسیا و جمعی از مدیران عامل شرکت های ارزیابی خسارت بیمه در سراسر کشور،در محل دفتر مدیریت عامل بیمه آسیا برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران