پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399902 تاریخ : 1397/08/01-16:29:27
,1,
از سامانه بانکداری مشارکتی بانک دی رونمایی شد

در راستای توسعه بانکداری الکترونیک:

از سامانه بانکداری مشارکتی بانک دی رونمایی شد

طی مراسمی در جلسه شورای مدیران بانک دی با حضور محمد رضا قربانی، مدیر عامل و جمعی از مدیران ارشد بانک از سامانه بانکداری مشارکتی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ محمد رضا قربانی، مدیر عامل بانک دی در مراسم رونمایی از سامانه بانکداری مشارکتی با اشاره به لزوم توسعه ابزار های بانکداری الکترونیکی گفت: یکی از رویکردهای اینترنت، بانکداری الکترونیک است که به واسطه افزایش تعاملات اقتصادی، هر روز بر اهمیت آن افزوده می‌شود و براساس تکنولوژی روز دنیا در راستای کاهش بروکراسی نظام بانکی، راهکارهای راحت‌تری در برقراری ارتباط مالی و اقتصادی پیش‌رو قرار داده است.

قربانی با بیان این که توسعه بانکداری الکترونیک در راستای تحقق بانکداری سبز و حمایت از محیط زیست یک ضرورت است خاطر نشان کرد: استفاده از بانکداری الکترونیک علاوه بر تکریم ارباب رجوع موجب کاهش هزینه نگهداری و استفاده از پول نقد و افزایش اعتبارات در چرخه نظام اقتصادی کشور و کاهش تورم و نقدینگی می شود.   
 وی ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و اداره بانکداری شرکتی و اختصاصی معاونت اعتبارات برای طراحی سامانه بانکداری مشارکتی افزود: در فضای رقابتی کنونی ، تنوع بخشی به محصولات و توسعه خدمات کاربر محور از جمله مزایای پیاده‌سازی شبکه نوین بانکی بر پایه فناوری اطلاعات است که امکان مدیریت کانال های ارتباطی بانک با مشتریان را برای ارائه خدمات به موقع و جلب رضایت آن ها فراهم می آورد.
 محمد علی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک نیز در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه به نوآوری و خلاقیت در حوزه بانکداری اینترنتی گفت: بانک دی با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان به ویژه مشتریان حقوقی در خصوص تقسیم وظایف و تفویض اختیار جهت انجام عملیات مالی به کارمندان خود، اقدام به طراحی و پیاده سازی سامانه بانکداری مشارکتی نموده است. 
وی افزود: با استفاده از قابلیت های این سامانه، کاربر اینترنت بانک می تواند جهت محول نمودن برخی عملیات خود به فرد دیگر، کاربر یا کاربران مجازی با دسترسی مشخص به عملیات تعریف شده بر روی سپرده های مورد نظر تعریف کند و از این طریق  کاربران مجازی می توانند با نام کاربری و رمز ارسال شده به بخش هایی که توسط کاربر اصلی مشخص شده دسترسی داشته و عملیات مجاز خود را از طریق منبع مالی مجاز انجام دهند.  
بخشی زاده تاکید کرد : محدودیت هایی که از طریق بانک برای کاربر اصلی تعریف شده اند در انجام عملیات بانکی شامل کابران مجازی نیز می شوند.
 گفتنی است پاسخگویی به نیاز مشتریان حقوقی بانک جهت تقسیم وظایف مرتبط با عملیات مالی به کارکنان، پاسخگویی به نیاز مشتریان حقیقی جهت تفویض امور مالی خود به اعضای خانواده و یا اشخاص ثالث و نیز امکان تعریف کاربر مجازی و ارائه دسترسی‌های مشخص جهت استفاده از منابع مالی کاربر اصلی، مدیریت آسان کاربران مجازی از طریق فعال یا غیرفعال کردن و ویرایش گروه آنها، مانیتورینگ فعالیت های کاربران مجازی از طریق گزارش تاریخچه عملیات کاربران و گروه بندی کاربران مجازی جهت مدیریت دسترسی‌ها از جمله مزایای سامانه بانکداری مشارکتی است.
همچنین این سامانه که به عنوان یکی از بخش های اینرنت بانک دی در دسترس مشتریان حقیقی و حقوقی قرار گرفته است امکان تفکیک عملیات شخصی و شرکتی کاربر مجازی، تعیین سقف مجاز تراکنش روزانه و ماهانه و تعیین مقصد مجاز (سپرده/ شبا) را برای کاربران مجازی فراهم می آورد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران