به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی شرکت بیمه تجارت نو، آزاد حسنی، معاون توسعه بازار و شبکه فروش تجارت نو، به عنوانی مدیری با سابقه که اخیرا به جمع مدیران شرکت بیمه نو پیوسته است در خصوص برنامه های شرکت بیمه تجارت نو برای آینده با اشاره به برنامه های حوزه فروش، ستاد، نمایندگان، مشتریان و استارتاپ ها اظهار کرد:مدیران خلاق و نو اندیش بیمه تجارت نو استارت آپی به عنوان بنوشارپ ارائه بازار کرده اند که تا یکی دوماه آینده تحولی شگرف در این حوزه ایجاد خواهد کرد.
استارتاپ ها ضریب نفوذ را بالا می برد و کمک شایانی به فروش محصول می کنند اما باید این نکته را در نظر داشت که نمیتوان ارائه کل خدمات صنعت بیمه را بطور صد درصد بر بستر فروش آنلاین و دیجیتال قرار داد . به همین خاطر باید این را در نظر داشته باشید که استارتاپها هرگز مانع فعالیت نماینده ها و شبکه فروش نیستند بلکه باید ابزاری در دست نماینده ما باشد که فروش را افزایش دهند.
حسنی در زمینه تحولات آتی در شرکت گفت: اولین کار توانمندسازی هرچه بیشتر بخش بازاریابی و فروش در شعب شرکت است . یکی از موضوعاتی که در یکی دو سال گذشته به دلیل بیماری کرونا کم رنگ بود مساله آموزش است. برای توانمندسازی بخش فروش و بازاریابی شعب هم نیاز به تحول در زمینه آموزش های فنی، بازاریابی و فناوران است که به جد در حال پیگیری هستیم.
نکته بعدی که معاون شبکه فروش و توسعه بازار تجارت نو به آن توجه ویژه داشت، رتبه بندی شعب بود. آزاد حسنی در این زمینه گفت: رده بندی شعب را با چهار موضوع اصلی فروش، توازن فروش، مطالبات و ضریب خسارت در دستور کار داریم.
او افزود: از دیگر موارد مورد بررسی بیمه های خرد است که بیشترین تمرکز در فاز اول بر استانهای طلایی شامل: تهران- مازندران- شیراز- اصفهان- مشهد- اهواز است و در فاز بعدی سایر استانها.
حسنی در ادامه عنوان کرد: یکی از دغدغه های صنعت بیمه این است که کنترل و نظارت ستاد های شرکت ها بسیار بالاست و این باعث رخوت و کندی کار در صف شده است. اینکه هیچ اختیاری به شعب ندهیم کار درستی نیست، بلکه باید این فضا رو تغییر دارد و در بیمه تجارت نو هم در این مورد در حال برنامه ریزی برای تفویض اختیار همراه با نظارت سیستمی هستیم.
معاون توسعه بازار و شبکه فروش تجارت نو، در ادامه گفت: رتبه بندی شعب از نگاه مشتری هم در دستور کار شرکت قرار دارد. این مساله با نظر سنجی از مشتریان انجام خواهد شد. مشتری بعداز دریافت خسارت از چند نظر بررسی میشود. منصفانه بودن خسارت ، سرعت و در نهایت عنصر اصلی از نگاه شرکت بیمه تجارت نو احترام است.
همچنین جشنواره جدیدی طراحی کرده ایم که دارای مشوق های خوبی برای مشتری – نماینده و همچنین شعب باشد و این جشنواره در بیمه های خرد و متناسب با نیاز مشتری طراحی شده است که به زودی به بازار عرضه می شود.
او در مورد آیین نامه 83 بیمه مرکزی که در خصوص کارمزدهای صنعت بیمه است، اظهار کرد: ایین نامه 83 بیمه مرکزی به دلیل اینکه هیچ عامل انگیزشی برای شبکه فروش ندارند نیاز به بازنگری دارد و در صورتی که بتنواند انگیزه شبکه فروش را تقویت کند مطمئناً به صورت مستقیم ضریب نفوذ بیمه را بالا خواهد برد.
آزاد حسنی، معاون شبکه فروش و توسعه بازار تجارت نو، در پایان تاکید کرد: دلیل انتخاب شرکت بیمه تجارت نو برای شخص بنده پویایی تعلق سازمانی کارکنان و کار گروهی با کیفیت بوده است که کار کردن در آن را لذت بخش میکند.