به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره که با حضور مقامات عالی دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کارآفرینان برتر و مدیران بنگاه های اقتصادی برگزار شد، این بانک براساس نظر و رای هیات داوران و ارزیابی های تخصصی انجام شده، با توجه به رعایت اصل مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیت های ارتباطی همچون سامانه های ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز به عنوان یکی از صد سازمان و مجموعه برتر مشتری مدار در کشور انتخاب و در ادامه لوح برتر و زرین سپاس این جشنواره را به خود اختصاص داد.
بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان با حضور در این مراسم به نمایندگی از دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران لوح زرین سپاس این جشنواره را دریافت کرد.
در این مراسم آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان بنگاه های اقتصادی، مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سازماندهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا و ایجاد فرصت های رونق اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در بخشی از این لوح سپاس خطاب به مدیرعامل بانک ملی ایران آمده است:
« توانمندی و نبوغ بی بدیل مدیران سرافراز کشور همیشه سرآمد ملت های دیگر بوده که همواره توانسته اند در عرصه های مختلف استعدادهای خارق العاده خود را به منصه ظهور رسانند.
در همین راستا از شما که با تلاش های بی شائبه ی خود در عرصه ی کسب و کار و تجارت، با در نظر گرفتن سلایق مصرف کننده رضایت مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار داده اید تقدیر و قدردانی نموده و این لوح زرین به پاس مشتری مداری حضرت عالی و حضور مجموعه ی محترمتان در دومین جشنواره سراسری 100 واحد مشتری مدار 1400 تقدیم می گردد.»