پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621306 تاریخ : 1401/08/26-22:56:20
,10025,
ارمغان شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت؛ افزایش پرتفوی و کاهش خسارت

ارمغان شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت؛ افزایش پرتفوی و کاهش خسارت

شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت که سهم بالایی در حق بیمه تولیدی این شرکت دارد، آمارهای خوبی از خود به جای گذاشته است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، یکی از اصلی ترین استراتژی های شرکت های بیمه، فارغ از رویکردهای سازمانی مختلف، گسترش شبکه فروش با هدف افزایش سهم خرده فروشی در پرتفوی شرکت است. چراکه جذب مشتریان خرد و افزایش سهم خرده فروشی، می تواند مشتریان وفاداری را برای شرکت های بیمه به ارمغان بیاورد و بزرگترین ثمره جذب چنین مشتریانی، داشتن پرتفویی ماندگار است.

از این رو، شبکه فروش به عنوان پیشران شرکت های بیمه در فروش بیمه نامه و به ویژه جذب مشتریان خرد و وفادار اهمیت ویژه ای دارد و تقویت نمایندگان، یکی از اهداف مهم هر شرکت بیمه است. اما جذب مشتریان خرد، مزیت های چشمگیر دیگری هم برای شرکت های بیمه دارد.

شرکت بیمه ملت، در طول سال های فعالیت خود موفقیت های چشمگیری داشته که این موفقیت ها، از آمارها و صورت های مالی این شرکت به خوبی پیداست. این شرکت در سال گذشته، توانسته علاوه بر رشد حق بیمه تولیدی و افزایش سهم از بازار خود، ضریب خسارت خود را 39.8 درصد کاهش دهد. آماری که در صنعت بیمه کم نظیر بوده و به راحتی در دسترس نیست.

با نگاهی به آمارهای حق بیمه تولیدی این شرکت، این نکته خودنمایی می کند که این آمارهای موفقیت آمیز، می تواند حاصل تحقق همان هدفی باشد که در ابتدا به آن اشاره کردیم؛ تقویت شبکه فروش. آمارهای بیمه ملت نشان می دهد که 70.8 درصد حق بیمه تولیدی این شرکت، سهم نمایندگان و کارگزاران این شرکت است و باید دلیل کاهش 39.8 درصدی ضریب خسارت را با وجود رشد 47.1 درصدی حق بیمه تولیدی، در کنار مدیریت ریسک کم نظیر مدیران شرکت، در سهم بالای خرده فروشی جستجو کرد. جایی که مدیران بیمه ملت با درک درستی از بازار، یک شبکه نمایندگی قدرتمند را در این شرکت شکل داده اند.

در واقع پرتفوی خردی که از طریق شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت، جذب این شرکت شده است، با وجود افزایش حق بیمه تولیدی، خسارت پایینی را به این شرکت تحمیل کرده است و کارنامه ای موفق را پیش روی این شرکت و سهامدارانش قرار داده است.

بیمه ملت می تواند در حوزه تقویت شبکه فروش و بها دادن به نمایندگان، یک نمونه موفق در صنعت بیمه باشد و اهمیت شبکه فروش و جذب پرتفوهای خرد را بیشتر نمایان کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران