از سویی، بانک ملی ایران در راستای توسعه حرکت همه جانبه خود به سمت تحول دیجیتال و چابکی در ارائه خدمات به مشتریان علاوه بر دریافت تراکنش ها، خدمت جذاب «مدیرت مالی شخصی» را نیز در پیام رسان «بله» ارائه کرده که با استفاده از آن امکان دسته بندی درآمدها و هزینه ها، تحلیل دخل و خرج و انجام حساب و کتاب های مالی هم برای مشتریان فراهم شده است.
استفاده از مدیریت مالی شخصی، تحمیل نکردن هزینه های بیشتر برای دریافت پیامک به مشتریان، دریافت سریع پیامک ها به ویژه در زمان های اوج (پیک)، حفظ سابقه تمام تراکنش ها برای همیشه و امکان مشاهده و دریافت پیام های تراکنشی در بسترهای مختلف از جمله مزایای اجرای طرح ارتباطی نوین بانک ملی ایران برای مشتریان است.