پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 212856 تاریخ : 1395/05/10-15:36:46
,1,15,22,
اردبیل میزبان معاون فن آوری اطلاعات و رئیس اداره کارت و خدمات نوین بانک

اردبیل میزبان معاون فن آوری اطلاعات و رئیس اداره کارت و خدمات نوین بانک

معاون فن آوری اطلاعات بانک قوامین و رئیس اداره کارت و خدمات نوین به منظور برگزاری کارگاه آموزشی و بررسی عملکرد سامانه های حوزه بانکداری الکترونیک طی سفری دو روزه در استان اردبیل حضور یافتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک قوامین ، کامبیز مطلق معاون فن آوری اطلاعات بانک قوامین در این سفر با اشاره به بخشنامه اخیر اداره مرکزی در خصوص بانکداری الکترونیک و ارتقای درآمدهای غیر مشاع بانک سخنانی ارائه کرد .وی در این بازدید در جریان مسائل و مشکلات موجود در زمینه بخش های مختلف خدمات بانکداری الکترونیک از جمله  پایانه های پوز فروشگاهی ، دستگاه های خودپرداز ، موبایل بانک، تلفن بانک، اینترنت بانک و سیستم  ICBA  قرارگرفت و به برخی از سوالات همکاران در جلسه پاسخ داد و برخی سوالات و پیشنهادات را نیز جهت ارجاع به کارگروه مربوطه یادداشت کرد .

محمدرضا تهرانی رئیس اداره کارت و خدمات نوین نیز در این بازدید از وجود طرح های در دست بررسی در زمینه  بانکداری الکترونیکی خبر داد که به زودی با نهایی شدن طرح به مرحله اجرا درخواهد آمد .
معاونت فن آوری اطلاعات در دومین روز سفر به این استان در جمع همکاران با اشاره به برگزاری مجمع عمومی بانک در 29 تیر ماه و نیز تدوین سند تحول ، برگزاری مجمع عمومی را مهر تاییدی بر تایید عملکرد ها و صورت های مالی بانک از سوی دستگاه های نظارتی دانست و سند تحول بانک را مسیری برای رسیدن به اهداف بانک و تعیین اسناد بالا دستی و نیز بررسی نقاط قوت و ضعف و همچنین  فرصت ها و تهدیدهای موجود در محیط رقابتی بیان کرد.
مطلق اضافه کرد: بانک قوامین با راه اندازی خانواده جی بی  توانسته طی مدت  2 سال در زمینه ارائه خدمات الکترونیک به رقابت با سایر بانک های کشور بپردازد .
وی با بیان اینکه  تمامی بنگاه های اقتصادی بایستی در آمد کافی کسب نمایند تا بتوانند هزینه های خود را پوشش دهند ، افزود: بانک قوامین نیز به عنوان یک بنگاه اقتصادی موظف است کلیه هزینه های مربوط به خود را تامین نماید  لذا باتوجه به هزینه های انجام شده در زمینه بانکداری الکترونیک استفاده بهینه از ظرفیت های موجود از جمله ساماندهی دستگاه های پوز ، خود پرداز  و دیگر خدمات باید با حساسیت بیشتری  دنبال شود  .
معاون فن آوری اطلاعات بانک خاطرنشان کرد: با آموزش و توانمند سازی کارکنان در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک هم در زمان و هزینه ها صرفه جویی می شود و هم تسلط و دانش بیشتر کارکنان باعث ایجاد مزیت رقابتی و استفاده بهینه از این خدمات می گردد.
در پایان این سفر معاونت فن آوری اطلاعات  و رئیس اداره کارت و خدمات نوین از برخی شعب استان بازدید کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران