پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593499 تاریخ : 1400/11/06-09:40:54
,2,
ارتقای نظام اعتبارسنجی در بانک ملی ایران

دکتر فرزین تاکید کرد:

ارتقای نظام اعتبارسنجی در بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست هم اندیشی جشنواره «تلاش ملی» گفت: باید با سنجش ریسک اعتباری، به دنبال ارتقای نظام اعتبارسنجی و بهداشت اعتباری در بانک باشیم.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین در این مراسم که با حضور تنی چند از مسئولان ارشد این بانک برگزار شد، با بیان اینکه مهم ترین سرمایه بانک ها نظام اعتبارسنجی آنهاست، افزود: اعتبارسنجی مشتری و رتبه بندی شرکت ها در کشور با چالش هایی همراه است اما ما برای مقابله با این چالش ها باید به دنبال مدل های عملیاتی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برای تراز نقدینگی بانک باید به دنبال جذب مشتریان و منابع جدید باشیم، افزود: یکی از اهداف جشنواره «تلاش ملی» نیز افزایش منابع بانک بوده و مدیران باید تلاش خود را در اتخاذ تصمیم گیری های به موقع، سریع، صحیح و اثرگذار در این زمینه به کار گیرند.

وی با اشاره بر لزوم چابک سازی بانک ملی ایران تصریح کرد: این نیروی انسانی کارآمد و خبره است که باید فرآیندها و امور را اصلاح کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه همه دارایی یک بانک، نیروی انسانی و برند آن است، خاطر نشان کرد: همه تلاشمان بر این محور است تا با همکاری و همفکری همکاران، برای حل مشکلات گام برداریم.

همچنین رییس هیات مدیره بانک با تاکید بر اینکه یکپارچگی، هماهنگی و هم افزایی شکل گرفته در جشنواره تلاش ملی باید همچنان در بانک ملی ایران ادامه دار باشد، گفت: هدف تلاش ملی، ایجاد یک تلاش جمعی و ملی بود که خوشبختانه محقق شده است.

عباس شفیعی با تاکید بر اینکه اخلاق حرفه ای و رفتار مناسب همکاران شعب نقش مهمی در جذب مشتریان دارد، افزود: با توجه به زمان محدود باقی مانده تا پایان سال و پایان طرح تلاش ملی، باید از حداکثر توانمندی ها و پتانسیل همکاران برای جذب منابع استفاده شود.

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک نیز تجهیز منابع بانک، شناسایی نیروهای توانمند بدنه شعب و ارتقای رفتارهای حرفه ای در واحدهای صف و شعب را از جمله اهداف جشنواره تلاش ملی در بانک عنوان کرد و گفت: در این جشنواره، فرهنگ سازمانی خوبی شکل گرفته و مشتری مداری در حال نهادینه شدن است.

حسن مونسان اظهار کرد: امور بانک تا پایان مدت زمان باقی مانده جشنواره با شتاب بیشتری پیگیری می شود که صدور آنی دسته چک در شعب را می توان یکی از دستاوردهای اخیر دانست؛ اگر وحدت و همگرایی شکل گرفته ادامه یابد، بانک در جایگاه رفیع تری نسبت به گذشته قرار می گیرد.

علیرضا ماهیار سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک نیز در این نشست اظهار کرد: بانک ملی ایران همیشه سعی کرده در فرهنگ سازی اقدامات جدید نظام بانکی نقش بسزایی را ایفا کند، بیان کرد: امروز زیرساخت بزرگترین شرکت ها در دنیا بر پایه فناوری بنا شده است و از این رو فعالیت های ما در زندگی مردم اثرگذار خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران