مهندس عباس نویدی ،با اشاره به چرخش های استراتژیک ابلاغ شده از سوی مدیرعامل و اهمیت نماینده محوری گفت : این معاونت در تعامل کامل با نمایندگان محترم و شبکه فروش می باشد وپرداخت ماهیانه دوبار کارمزد به ایشان از مصادیق این امر است.
وی در پاسخ به سوالی از نمایندگان در حوزه های مالی گفت : پرداختی ها در معاونت مالی حداکثر ظرف سه روز پرداخت می شود و تاخیر در برخی پرداختی ها به علت کامل نبودن پرونده ها بوده است.
مهندس عباس نویدی معاون مالی و اداری بیمه رازی در هفتمین جلسه پاسخگویی بیمه رازی که با حضور بیش از هزار و 200 نفر برگزار شد ، افزود : با نگاه ویژه مدیرعامل بیمه رازی ، نمایندگانی که به هر دلیلی صدورشان بسته شده یا کارمزدشان بلوکه شده با ارائه درخواست ، در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلشان اقدام خواهد شد.
در پایان این نشست ، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد ، مدیر روابط عمومی و بین الملل به مهندس نویدی معاونت محترم مالی و اداری بیمه رازی اهدا گردید.
قابل ذکر است جلسات پاسخگویی بیمه رازی هر سه شنبه ، به صورت آنلاین و از طریق اینستاگرام بیمه رازی برگزار می گردد.
اولین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی » 25 فروردین ماه 1400 و با حضور دکتر جباری ، مدیرعامل بیمه رازی برگزار شد.