پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 620129 تاریخ : 1401/07/17-09:33:44
,1,
ارتقای بانک آینده در پاسخ گویی به دستورهای قضایی سامانه سرآمد

ارتقای بانک آینده در پاسخ گویی به دستورهای قضایی سامانه سرآمد

بانک مرکزی ج.ا.ایران با توجه به پاسخ گویی مرکز ارتباط بانک آینده اخیراً از ارتقا این بانک در این زمینه و کسب رتبه سوم از میان 36 بانک و مؤسسه اعتباری خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، بانک مرکزی ج.ا.ایران با توجه به پاسخ گویی مرکز ارتباط بانک آینده اخیراً از ارتقا این بانک در این زمینه و کسب رتبه سوم از میان 36 بانک و مؤسسه اعتباری خبر داد.

بانک مرکزی ج.ا.ایران با تشکر از تلاش های بانک آینده در بهبود بخشیدن وضعیت پاسخ گویی به دستورهای قضایی، بر اهتمام لازم در روند رو به رشد و تحقق پاسخ گویی همه موارد تأکید کرد. اهمیت این رتبه در پاسخ گویی، در راستای تحکیم امنیت حساب و عملیات مشتریان بانک و در نهایت سلامت، اعتماد بیش تر و جلوگیری از سوء استفاده از حساب های مشتریان توسط گروه های کلاه بردار و تضمین حقوق مشتریان بانک است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران