پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658958 تاریخ : 1402/06/12-10:59:46
,6,
ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش محصولات سایپا در دستور کار/ استفاده از ایده های نوین برای بهبود کیفیت خدمات پس از فروش

مدیرعامل گروه سایپا در نشست هم اندیشی با مدیران نمایندگی های مجاز خراسان رضوی، شمالی و جنوبی عنوان ک

ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش محصولات سایپا در دستور کار/ استفاده از ایده های نوین برای بهبود کیفیت خدمات پس از فروش

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: کیفیت خدمات پس از فروش محصولات سایپا را می توان با ایده های خوب و مشارکت نمایندگی های سطح کشور ارتقاء داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سایپانیوز، محمد علی تیموری، در نشست هم اندیشی مدیران ارشد گروه سایپا با مدیران نمایندگی های مجاز خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، گفت: مهمترین پارامتر موفقیت هر محصول، جدا از کیفیتی که خود محصول باید داشته باشد، کیفیت خدمات پس از فروش است.به دلیل شرایط خاص زنجیره تامین و موضوعات مرتبط با آن، افزایش کیفیت محصول با سختی همراه است ولی کیفیت خدمات را می توان با ایده های نوین، خوب و مشارکت نمایندگی ها ارتقاء داد.

او افزود: نارضایتی مشتریان از خدمات پس از فروش، برای گروه خودروسازی سایپا بسیار زیان بار است چرا که هر مشتری ناراضی به صورت یک رسانه پرنفوذ با ما برخورد می کند و این نارضایتی به اعتبار برند لطمه می زند. با برنامه ریزی صحیح، می توان کیفیت خودروها را درست کرد و برای تحقق این امر نیاز به همراهی شبکه نمایندگی ها است.

در ادامه مجتبی معظمی، مدیرعامل شرکت سایپا یدک گفت: بر اساس سیاست های ابلاغی از سوی مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا و در راستای ارتقای رضایت مشتریان و سطح کیفیت خدمات پس از فروش جلساتی برای افزایش کیفیت در ارایه خدمات، پایه گذاری شده است.

او افزود: مجموعه سایپایدک امسال با کمک تمامی اعضا شبکه نمایندگی ها که به عنوان شریک تجاری گروه خودروسازی سایپا هستند موفق به کسب چندین افتخار شده است. کسب رتبه یک در حوزه خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو، از جمله این موفقیت ها است.

معظمی اظهارداشت: ارتقاء در ارزیابی شاخص رضایت از نمایندگی ها امسال به عدد 79 رسید که این عدد سال گذشته 69 بوده و هدف گذاری برای سال آینده تحقق عدد 85 است.

او خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از فروش قطعات تقلبی در بازار گشت های بازرسی استانی را فعال کردیم و این موضوع به طور جدی دنبال می شود و امیدواریم با کمک و یاری شبکه نمایندگی ها بتوانیم آن را مدیریت کنیم.

گفتنی است، هم زمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، نشست هم اندیشی باهدف افزایش و ارتقای رضایت مشتریان محصولات گروه سایپا باحضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا،اعضاء هیات مدیره، مدیرعامل شرکت سایپا یدک وجمعی از مدیران ارشد با نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران