او افزود: نارضایتی مشتریان از خدمات پس از فروش، برای گروه خودروسازی سایپا بسیار زیان بار است چرا که هر مشتری ناراضی به صورت یک رسانه پرنفوذ با ما برخورد می کند و این نارضایتی به اعتبار برند لطمه می زند. با برنامه ریزی صحیح، می توان کیفیت خودروها را درست کرد و برای تحقق این امر نیاز به همراهی شبکه نمایندگی ها است.
در ادامه مجتبی معظمی، مدیرعامل شرکت سایپا یدک گفت: بر اساس سیاست های ابلاغی از سوی مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا و در راستای ارتقای رضایت مشتریان و سطح کیفیت خدمات پس از فروش جلساتی برای افزایش کیفیت در ارایه خدمات، پایه گذاری شده است.
او افزود: مجموعه سایپایدک امسال با کمک تمامی اعضا شبکه نمایندگی ها که به عنوان شریک تجاری گروه خودروسازی سایپا هستند موفق به کسب چندین افتخار شده است. کسب رتبه یک در حوزه خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو، از جمله این موفقیت ها است.
معظمی اظهارداشت: ارتقاء در ارزیابی شاخص رضایت از نمایندگی ها امسال به عدد 79 رسید که این عدد سال گذشته 69 بوده و هدف گذاری برای سال آینده تحقق عدد 85 است.
او خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از فروش قطعات تقلبی در بازار گشت های بازرسی استانی را فعال کردیم و این موضوع به طور جدی دنبال می شود و امیدواریم با کمک و یاری شبکه نمایندگی ها بتوانیم آن را مدیریت کنیم.
گفتنی است، هم زمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، نشست هم اندیشی باهدف افزایش و ارتقای رضایت مشتریان محصولات گروه سایپا باحضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا،اعضاء هیات مدیره، مدیرعامل شرکت سایپا یدک وجمعی از مدیران ارشد با نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شد.