به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانکپاسارگاد، مشتریان بانکپاسارگاد از طریق سامانه همراهبانک (موبایلبانک) میتوانند از خدمات متنوعی در بخشهای سپرده، تسهیلات و کارت بهرهمند شوند. این سامانه ضمن آنکه امکان پشتیبانی از ساعت هوشمند سیستم عامل (Android Wear) و امکان ورود با اثر انگشت را دارد، از طریق تشخیص چهره در گوشیهای آیفون نیز قابل دسترسی است.
بر اساس این خبر، در این سامانه در بخش سپرده خدمات مشاهده فهرست و جزئیات سپردهها، مشاهده صورتحساب سپردهها به همراه نمودار گردش سپرده، امکان یادداشتگذاری بر روی گردش سپرده، انتقال وجه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجه مستمر (دورهای) داخل بانکی و بین بانکی و پرداخت قبض با سپرده ارایه میشوند. همچنین خدماتی مانند مشاهده فهرست و جزئیات تسهیلات، مشاهده ریز اقساط تسهیلات و پرداخت قسط در بخش تسهیلات قابل دریافت هستند.
دریافت موجودی کارت (کارتهای بانک پاسارگاد)، دریافت ده گردش آخر کارت، پرداخت قبض همراه اول از طریق شماره موبایل، انتقال وجه کارت به کارت (شتابی)، انتقال وجه کارت به سپرده (سپردههای بانک پاسارگاد)، پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد)، خرید شارژ تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا)، تغییر رمز اینترنتی (رمز دوم) کارت (کارت های بانک پاسارگاد) و مسدود کردن کارت از دیگر خدمات این سامانه هستند.
مشتریان گرامی با بهرهمندی از این سامانه میتوانند از خدماتی مانند پرداخت اقساط دیگران، نمایش آخرین ورودهای کاربر، صندوق پیام، افزودن یادآور چک، غیرفعالسازی رمز دوم کارت، فعالسازی و غیرفعالسازی رمز یکبار مصرف کارت (رمز پویا)، دریافت رمز یکبار مصرف کارت (خدمات کارت) و نمایش قوانین انتقال وجه بین بانکی و نمایش نام بیمهشونده (پرداخت قبض بیمه) نیز استفاده کنند.
مشتریان با نصب نرمافزار سامانه همراهبانکپاسارگاد در تلفنهای همراه خود و دریافت رمز ورود از یکی از شعبههای بانکپاسارگاد در سراسر کشور قادر خواهند بود از این خدمات بهرهمند شوند.
گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890 و سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان در سایت بانک به آدرس www.bpi.irآماده پاسخگویی به سؤالات هممیهنان هستند.