به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بانک مسکن، مطابق با زمان بندی انجام شده در روز یکشنبه 2 شهریور ماه مدیران امور طرح و برنامه،امور اعتباری و امور استانها و بازاریابی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در ارتباط با تسهیلات و خدمات بانکی، و در روز دوشنبه مورخ 3 شهریور ماه مدیران امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، بانکداری الکترونیک به سوالات و مشکلات مردم در خصوص بانکداری الکترونیک و خدمات غیر حضوری و مدیر امور مالی در خصوص صندوق دارای یکم و سهام عدالت آماده پاسخگویی به عموم مردم می باشند.
مشتریان می توانند در روزهای ذکر شده با مرکز ارتباطات مردمی بانک مسکن به شماره 61088-021 تماس حاصل فرمایند.