پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 521392 تاریخ : 1399/07/24-14:27:11
,10025,
ارائه نتایج طرح پژوهشی تحلیل و ارزیابی رضایت مندی مشتریان بیمه های زندگی

ارائه نتایج طرح پژوهشی تحلیل و ارزیابی رضایت مندی مشتریان بیمه های زندگی

نتایج طرح پژوهشی "تحلیل و ارزیابی رضایت مندی مشتریان بیمه های زندگی" در پژوهشکده بیمه ارائه شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، طرح پژوهشی "تحلیل و ارزیابی رضایت مندی مشتریان بیمه های زندگی" توسط دکتر کیومرث مترجم عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس انجام و نتایج آن در تاریخ 22 مهر 1399 در پژوهشکده بیمه ارائه شد. هدف از انجام این طرح پژوهشی شناسایی انتظارات و عوامل مؤثر بر میزان رضایت مندی بیمه گذاران حقیقی بیمه زندگی و تدوین خط مشی در جهت نیل به رضایت حداکثری ذینفعان است.
نتایج حاصل از این طرح پژوهشی نشان می دهد که انتظارات ذینفعان از وضعیت فعلی صنعت بیمه در کشور بالاتر بوده و تسریع و تسهیل در پرداخت خسارت یکی از مهمترین نیازهای مشتریان زیان دیده است.
بر پایه این گزارش، صنعت بیمه نیازمند روش های نوین جهت آگاه سازی مشتریان از انواع بیمه نامه ها است و میزان رضایتمندی ذینفعان از خدمات ارائه شده توسط شرکت های بیمه باید با تمامی جزئیات و ابعاد سنجیده شود.
بر پایه نتایج این پژوهش، توجه شرکت های بیمه به پایش مستمر نظرات و انتظارت بیمه گذاران از صنعت بیمه یکی از موضوعات مهمی است که علاوه بر شناخت بیشتر نسبت به نیازهای مشتریان، موجبات رضایت حداکثری بیمه گذاران بیمه های زندگی را فراهم می آورد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران