به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، این شرکت دانش بنیان، با تمرکز بر نیازمندیهای آشکار و پنهان بازار، مجموعه ای از نرم افزارها و سـخت افزارهای یکپارچه مخابراتی را ارائه کرده که از طریق راهکارهای خالق و بومی، پاسخگوی نیازها و مشـکلات سازمانهای ایرانی باشد.
این شرکت به مشتریان کمک میکند تا قلب تپنده ارتباطات سازمانی را در هسته اصلی فرآیندهای کاری خود قرار دهند. پویایی، نوآوری و نشاط در واحد تحقیق و توسعه گویان حرف اول را می زند.
به گفته علی بهراد رضایی، مدیر عامل شرکت مهندسی گویان افزار در خصوص فعالیتهای این شرکت، میگوید: ما مراحل مفهوم سازی، طراحی سخت افزار و نرمافزار و ساخت نمونه اولیه را در ارتباط تنگاتنگ با مشتریان طی میکنیم. به این ترتیب محصول نهایی حداکثر همپوشانی با نیاز مشتریان را دارد.
وی افزود: روشهای مدیریت بهروز، جذب کارشناسان خبره و گردش سریع اطلاعات، گویان را به شرکتی نوآور بدل کرده است. استفاده از این زیرساختها و ارتباط صمیمانه و از نزدیک با مشتریان، امکان شناخت فرصتها و کشف نیازهای آتی سازمانها را میسر کرده است. ما در کنار سازمانها، راهکارها را ویژهسازی می کنیم و به خلاقانه ترین حالت و با قیمت رقابتی به سازمان ارائه می دهیم.
این فعال دانش بنیانی در کشور، تصریح کرد: همکاران ما در تمام مراحـل فروش، تولیـد، پیاده سازی و پس از فروش در کنار مشتریان هستند. این مراحل با ارائه خدمات مشاوره حرفه ای و تخصصـی آغاز میشود. کارشناسان ما طراحی فنـی راهکار را به مشتریان ارائه میکنند. پس از نهایی شدن، گام بعدی بررسی زیرساخت فعلی شبکه است. در صورت نیاز ما خدمات بهینه سازی شبکه را در سطح حرفه ای به آنها ارائه میدهیم. سپس نوبت به ویژه سازی راهکار بر اساس نیاز و اقتضای پروژه میرسد.
به گفته وی، در بسیاری از پروژه هـا تمـام مراحل پیاده سازی به عهده گویان است و پروژه به صورت TurnKey تحویل میشود. در گام بعد کاربری سخت افزار و نرم افزار به صورت کارگاه عملی به کارشناسان سازمان آمـوزش داده می شود. پـس از اتمام به کارشناسان مدرک معتبر دوره کاربری محصولات گویان اعطا میشـود.
این مرکز در سه سـطح اولیه، فنی و بازمهندسی، نیازهای کاربران را شناسایی و رفع میکند. موارد ارجاعی لایههای مختلف در کمترین زمان ممکن و با اطلاع رسانی ایمیلی نحوه پیشبرد هر مورد به درخواست کننده پیگیری میشوند.