پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 211987 تاریخ : 1395/04/22-18:41:26
,1,
ارائه خدمات مطلوب،بهترین تبلیغ در صنعت بیمه

در گفت و گو با رئیس شعبه قشم مطرح شد:

ارائه خدمات مطلوب،بهترین تبلیغ در صنعت بیمه

سید سجاد حسینی رئیس شعبه قشم در خصوص شبکه فروش و نقش موثر آن در صنعت بیمه گفت: شبکه فروش زمانی می تواند نقشش را به خوبی ایفا کند که توانایی و اطلاعات کافی از بیمه گری را داشته باشندکه خوشبختانه نمایندگان بیمه آسماری در جزیره قشم فعالیت خوبی داشته اند که باوجود ظرفیت های که در درون جزیره است همچنان سطح بالاتری انتظار می رود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بیمه آسماری: وی گفت: با توجه به حضور نیروهای توانمند و با سابقه  بیمه آسماری ،انتظار رشد کمی و کیفی مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گرفت .

حسینی در خصوص فعالیت شعبه قشم گفت: خوشبختانه شعبه از دیدگاه اهداف کمی دستیابی به فروش بالاتر از پرتفوی پیش بینی شده، آموزش نمایندگان، ضریب خسارت مناسب و فروش مناسب بیمه های عمر و سرمایه گذاری ، درمان انفرادی و چتر مراقب را ایجاد کرده است.

وی همچنین به دیدگاه اهداف کیفی اشاره کردو گفت: ترکیب پرتفوی این شعبه، رسیدگی، کارشناسی و پرداخت به موقع خسارت و در حداقل زمان ممکن،( بطوریکه تا پایان خرداد 95، پرونده خسارتی معوق پرداخت نشده در شعبه قشم وجود ندارد و همچنین کلیه خسارت ها چه مالی و جانی با زیان دیدگان تسویه گردیده است)را از موفقیت های شعبه قشم برشمرد.

رئیس شعبه قشم اشاره کرد: برگزاری دوره های آموزشی، برخورداری از نیروی انسانی توانمند، بازدید از دفاتر نمایندگان و در نهایت رضایتمندی حداکثر بیمه گذاران از این شعبه را از جمله کارهای دانست که در شعبه صورت گرفته است که طبق هماهنگی های ایجاد شده با مدیریت مربوطه برنامه های استراتژیکی هدفمند در سال جدید در دستور کار قرار خواهد گرفت .

وی در آخر گفت: با توجه به نوپا بودن بیمه آسماری و رقابت بالایی که در صنعت وجود دارد به اعتقاد بنده، بهترین تبلیغ، ارائه خدمات مطلوب است و این امر باعث ماندگاری هر شرکت و هر بنگاه اقتصادی است.

هرگاه مشتری با تمام وجود حمایت شرکت بیمه را نسبت به خود لمس کند. بطوری که با ارائه خدمات مطلوب می توان زیاندیده امروز را مشتری فردای شرکت در نظر گرفت و این از اهداف اولیه بیمه آسماری است .

در اخر آرزومندم که بتوانیم بهترین خدمات را به تمامی بیمه گذاران چه در جزیره قشم و چه در مناطق دیگری که بیمه آسماری در آنجا حضور دارد را ارائه دهیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران