به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بیمه آسماری: وی گفت: با توجه به حضور نیروهای توانمند و با سابقه بیمه آسماری ،انتظار رشد کمی و کیفی مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گرفت .
حسینی در خصوص فعالیت شعبه قشم گفت: خوشبختانه شعبه از دیدگاه اهداف کمی دستیابی به فروش بالاتر از پرتفوی پیش بینی شده، آموزش نمایندگان، ضریب خسارت مناسب و فروش مناسب بیمه های عمر و سرمایه گذاری ، درمان انفرادی و چتر مراقب را ایجاد کرده است.
وی همچنین به دیدگاه اهداف کیفی اشاره کردو گفت: ترکیب پرتفوی این شعبه، رسیدگی، کارشناسی و پرداخت به موقع خسارت و در حداقل زمان ممکن،( بطوریکه تا پایان خرداد 95، پرونده خسارتی معوق پرداخت نشده در شعبه قشم وجود ندارد و همچنین کلیه خسارت ها چه مالی و جانی با زیان دیدگان تسویه گردیده است)را از موفقیت های شعبه قشم برشمرد.
رئیس شعبه قشم اشاره کرد: برگزاری دوره های آموزشی، برخورداری از نیروی انسانی توانمند، بازدید از دفاتر نمایندگان و در نهایت رضایتمندی حداکثر بیمه گذاران از این شعبه را از جمله کارهای دانست که در شعبه صورت گرفته است که طبق هماهنگی های ایجاد شده با مدیریت مربوطه برنامه های استراتژیکی هدفمند در سال جدید در دستور کار قرار خواهد گرفت .
وی در آخر گفت: با توجه به نوپا بودن بیمه آسماری و رقابت بالایی که در صنعت وجود دارد به اعتقاد بنده، بهترین تبلیغ، ارائه خدمات مطلوب است و این امر باعث ماندگاری هر شرکت و هر بنگاه اقتصادی است.
هرگاه مشتری با تمام وجود حمایت شرکت بیمه را نسبت به خود لمس کند. بطوری که با ارائه خدمات مطلوب می توان زیاندیده امروز را مشتری فردای شرکت در نظر گرفت و این از اهداف اولیه بیمه آسماری است .
در اخر آرزومندم که بتوانیم بهترین خدمات را به تمامی بیمه گذاران چه در جزیره قشم و چه در مناطق دیگری که بیمه آسماری در آنجا حضور دارد را ارائه دهیم.