به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسین ابوحمزه با تاکید براینکه این بانک از سال گذشته به عنوان بانک عامل بزرگترین رویداد فرهنگی کشور (نمایشگاه بین المللی کتاب)، عهده دار همه فعالیتهای بانکی و مالی این رویداد بزرگ است،گفت: بانک شهر با درخشش خود در ارائه خدمات بانکی نه تنها در تهران بلکه در نمایشگاههای کتاب استانی نیز رضایت عموم بازدیدکنندگان را جلب کرده است.
ابوحمزه با اشاره به فعالیتهای سال گذشته بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران افزود: این بانک، درسال گذشته با استقرار یک شعبه موقت، 20 باجه ، نصب و راه اندازی بیش از 3 هزار دستگاه کارت خوان متصل به حسابهای بانک شهردر غرفه ها، استقرار51 دستگاه خودپرداز سالنی و سیار و همچنین نصب پیشخوانهای شهرنت، خدمات کامل بانکی را به بازدیدکنندگان این نمایشگاه ارایه داد.
مدیر امور بازاریابی بانک شهر تصریح کرد: بر اساس تجربه سال گذشته و مذاکرات صورت پذیرفته با ناشران برتر و همچنین نیاز سنجی صورت پذیرفته مبنی بر ارائه تسهیلات به ناشران، با انعقاد تفاهم نامه با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد قدم موثری برای جذب ناشران برداشته شده است، که بر این اساس مقرر شده تا تمامی ناشران حاضر در نمایشگاه علاوه بر دارا بودن حساب برای استفاده از دستگاههای کارتخوان، سایر حساب های خود را نیز به بانک شهر منتقل کنند تا مشمول استفاده از این تسهیلات شوند.
ابوحمزه گفت: طراحی و عملیاتی سازی اپلیکیشن "شهر من" با قابلیت اطلاع رسانی انواع خدمات بانکی، نظر سنجی از مشتریان به منظور تشکیل پایگاه داده جامع از مشتریان و بهره مندی از قابلیت اطلاع رسانی لحظه ای رویدادهای بانک از طریق این اپلیکیشن از دیگر اقدامات، برای حضور فعال در نمایشگاه است، که مقدمات آن با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات قابل اجرا خواهد بود.
وی در ادامه تصریح کرد: جانمایی تعداد 50 دستگاه خودپرداز در سالنها و محوطه نمایشگاه و نظارت دائم بر نحوه سرویسدهی آنها با همکاری کارشناسان فناوری اطلاعات، پشتیبانی و خزانه از دیگر برنامههایی است که در این مدت انجام میشود.