به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا فرزین در این نشست که با حضور اعضای هیات امنای بیمارستان بانک برگزار شد با تاکید بر این که اکنون خدمات گیرندگان از بیمارستان شامل کارکنان و بازنشستگان از خدمات دریافتی رضایت دارند، گفت: هرگونه تغییر و تحول در نظام اداره بیمارستان بانک، باید به بهبود کیفیت در خدمات آن و نیز رضایت بیشتر همکاران شاغل و بازنشسته منجر شود.
وی با اشاره به این که خدمات بیمارستانی در رضایت شغلی کارکنان نقش کلیدی دارد، افزود: خدمات مدیران کنونی و پیشین بانک و بیمارستان در ارتقای جایگاه این نهاد خدمت رسان قابل قدردانی است و بدون شک با تغییرات ایجاد شده، کیفیت و سرعت خدمات باید بهبود یابد.
فرزین همچنین در تشریح مشخصات هیات امنای خوب برای بیمارستان بانک ملی ایران گفت: افزایش رضایت همکاران شاغل و بازنشسته، توسعه خدمات و ارائه خدمات با کیفیت بیشتر از موارد مورد انتظار است.
مدیرعامل بانک ملی ایران مهمترین وظیفه اعضای هیات امنای بیمارستان را ارتقای رضایت خدمت گیرندگان دانست و با بیان این که ارائه خدمات بیمارستانی باید در شان جایگاه رفیع کارکنان و بازنشستگان باشد، اظهار کرد: تشکیل هیات امنا به هیچ وجه نباید در روند خدمت رسانی به مخاطبان جز ارتقای خدمات و رضایت حس دیگری ایجاد کند.
عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از خدمات بیمارستان در دوره فعالیتش به ویژه از زمان شیوع بیماری کرونا، تاکید کرد که بانک به بیمارستان نگاه خدماتی دارد و منابع آن نیز به میزان کافی توسط بانک تامین می شود.
در این نشست، همچنین احکام اعضای هیات امنای بیمارستان بانک ملی ایران توسط مدیرعامل بانک به آنها تقدیم شد.