پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 589811 تاریخ : 1400/07/18-13:19:09
,10025,
اخذ سطح یک توانگری مالی برای سومین سال متوالی بدون در نظر داشتن افزایش سرمایه فعلی

مدیر مالی بیمه تعاون مطرح کرد:

اخذ سطح یک توانگری مالی برای سومین سال متوالی بدون در نظر داشتن افزایش سرمایه فعلی

مدیر مالی این شرکت از موفقیت بیمه تعاون به اخذ سطح یک توانگری مالی برای سومین سال متوالی بدون در نظر داشتن افزایش سرمایه فعلی سخن گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه تعاون، مسلم اسدی، مدیر مالی این شرکت با اشاره به اخذ سطح یک توانگری مالی برای سومین سال متوالی بدون در نظر داشتن افزایش سرمایه فعلی شرکت اظهار داشت: نسبت سطح توانگری اخذ شده می تواند موجبات قبولی حق بیمه اتکایی را فراهم کرده که این مهم خود سبب افزایش حضور شرکت در مناقصات و حضور پررنگ تر در فرایند پذیرش خواهد شد.
مدیر مالی شرکت بیمه تعاون اضافه کرد: در بین نسبت سطح توانگری شرکت ها، نسبت 120 تا 180 خوب تلقی شده و بیانگر فعالیت و پویایی و توانمندی شرکت در بین ریسک های پذیرش شده شرکت محسوب شده که خوشبختانه شرکت بیمه تعاون نیز نسبت 121 درصد را کسب کرده که تأییدی است بر مواردی گفته شد.
اسدی همچنین به پذیرش مشروط شرکت بیمه تعاون در فرابورس نیز اشاره کرد و گفت: تا دوماه آینده به صورت وضعیت پذیرش در فرابورس به صورت قطعی تبدیل خواهد شد که این مهم محاسن قابل توجهی را نیز به همراه خواهد داشت.
وی تشریح کرد: از جمله این موارد می توان به شفافیت مالی بیشتر و کسب رتبه اعتباری مطلوب تر، افزایش نوسانات سهام از 3 درصد به 5 درصد، اخذ تسهیلات از سوی سهامداران از بانک با وثیقه سهام، معافیت مالیاتی تا 25 درصد و مواردی از این دست اشاره کرد.
مدیر مالی شرکت بیمه تعاون در ادامه به دیگر فعالیت های صورت گرفته در واحد مالی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از کارهای مهمی که در این واحد انجام شد، بحث واریز خسارت بیمه گزاران بدون مراجعه کاربر و تنها پس از 24 ساعت بود که این مهم با توجه به شیوع پاندمی کرونا بیش از پیش نیاز بود تا به صورت حداکثری به تسهیل فرایند پرداخت خسارت و کاهش تردد مشتریان کمک کنیم.
وی ادامه داد: همزمانی پرداخت کارمزد نمایندگان با حقوق کارمندان از دیگر دستاوردهایی بود که در واحد مالی صورت پرفت و در پی آن شبکه فروش بیش از پیش متوجه اهمیت و نقش خود در سازمان مرکزی شد.
اسدی افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته در طی یکسال اخیر می توان به ارائه صورت های مالی بدون حتی یک روز تأخیر اشاره کرد که این مهم توجه شرکت به شفافیت مالی را نیز نمایش می دهد.
اسدی همچنین اظهار داشت: در پی اعتبار مالیاتی اخذ شده نیز موفق شدیم تا مبلغ 60 میلیارد ریال نیز زیان مالیاتی دریافت کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران