به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، با توجه به حجم بسیار بالای تراکنش ها در درگاه های پرداخت این بانک در ساعت پایانی روز پنجشنبه (بیست و ششم اسفند) و صبح روز جمعه (بیست و هفتم اسفند)، دسترسی هموطنان به برخی از خدمات الکترونیک این بانک نظیر خدمات دستگاه های خودپرداز و خرید از طریق دستگاه های POS با اختلال مواجه شده است .
برپایه این گزارش، بانک تجارت با عذرخواهی از همه مشتریان به دلیل بروز این اختلال، به اطلاع می رساند متخصصان حوزه فناوری اطلاعات این بانک در حال رفع این مشکل بوده و به محض رفع اختلال، مراتب به اطلاع هم میهنان خواهد رسید.