به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، در سال 1395 بانک دی برای نخستین بار در نظام بانکی در شعب خود خودکارهای مورد استفاده مشتریان را بدون زنجیر و در جاخودکاری شکیلی در اختیار مشتریان قرار داد.
این طرح که با رویکرد تکریم مشتریان و حفظ شان آنان ابتدا به صورت پایلوت در 11 شعبه عملیاتی شد، پس از مواجه شدن با اقبال عمومی و موفقیت در کلیه شعب بانک به اجرا درآمد.
بر این اساس خودکارهایی با رنگ و لوگوی سازمانی بانک دی بدون اتصال به جاخودکاری برای سهولت در بهرهبرداری در اختیار مشتریان قرار میگیرد.
با وجود اینکه این خودکارها بدون زنجیر و محدودیت در جاخودکاری مناسبی در اختیار مشتریان قرار دارد اما اغلب آنان پس از استفاده خودکار را در جایگاه قرار میدهند.
گفتنی است این طرح نه یک برنامه تبلیغاتی و نه یک اقدام اساسی در راستای تکریم مشتریان، بلکه وظیفهای فراموش شده ای است که برای نخستین بار در بانک دی اجرایی شد.