پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 682939 تاریخ : 1403/03/26-18:35:31
,2,
ابلاغ آیین نامه پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان به ادارات کل ستادی و مستقل پست بانک ایران

ابلاغ آیین نامه پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان به ادارات کل ستادی و مستقل پست بانک ایران

اداره کل سازمان و بهبود روشها بانک، آیین نامه پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان مصوب هیات وزیران را به روسای ادارات ستادی و مستقل پست بانک ایران ابلاغ کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر طبق این آیین نامه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی مکلف است طی بخشنامه ای، بانک ها و موسسات اعتباری غیر بانکی را موظف کند تمام اطلاعات مربوط به تسهیلات، از جمله تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به متقاضیان درخواست خدمات حمایتی در پنجره واحد را، از طریق خدمات برخط استعلامی به تفکیک شماره ملی در اختیار پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان که در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، قرار دهند.

بر اساس این گزارش، ، آیین نامه پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان با هدف استقرار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی و تحقق سیاست های کلی تامین اجتماعی ابلاغی سال 1401 مقام معظم رهبری و اجرای قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی کشور به تصویب هیات وزیر رسیده است و کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور را به عنوان نهادهای حاکمیتی و نهادهای مردمی که به هر نحو خدمات حمایتی ارائه داده یا در امور خیریه فعالیت می کنند را تحت پوشش قرار می دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران