به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ آزاد حسنی، اظهار کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت بیمه تصمیم گرفتیم در قالب مسابقه “بنوکاپ”، میزان آگاهی مشتریان، شبکه فروش و حتی همکاران را در خصوص دانش بیمه ای، برند شرکت و محصولات و خدمات بیمه تجارت نو به چالش بکشیم.
حسنی در ادامه گفت: در چالش بنوکاپ که از تاریخ هفتم لغایت سیزدهم آذر ماه برگزار می شود جوایز ارزنده ای برای برندگان در نظر گرفته شده و شرکت در مسابقه برای بیمه گذاران، بیمه شدگان، کارگزاران، نمایندگان و عموم مردم امکان پذیر است.
وی همچنین در حاشیه مسابقه بنو کاپ افزود ؛ در حال حاضر شرکت بیمه تجارت نو از مرز فروش 2000 میلیارد گذشت و تا آخر پاییز بودجه مصوب شرکت ، محقق خواهد شد و در سه ماهه آخر سال بیشتر بر وصول مطالبات ، فروش در بازار خرد و تقویت شبکه فروش خواهیم پرداخت .
علاقه مندان با مراجعه به وبسایت شرکت بیمه تجارت نو یا اپلیکیشن بنو می توانند در مسابقه بنوکاپ شرکت نمایند.