پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281904 تاریخ : 1396/05/01-11:16:56
,1,
شماره تلفن جدید مرکز 24 ساعته ارتباط مشتریان بانک سینا

شماره تلفن جدید مرکز 24 ساعته ارتباط مشتریان بانک سینا

شماره تلفن مرکز 24 ساعته ارتباط مشتریان بانک سینا تغییر یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در راستای ایجاد ارتباط بهتر مشتریان با بانک سینا و بالعکس، شماره تلفن مرکز 24 ساعته ارتباط مشتریان این بانک به 5 رقم کاهش یافت.  

هموطنان برای ارتباط با مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا که با ساختاری مشتری مدار و خدمات محور و با هدف جلب رضایتمندی آنان ایجاد شده، می توانند از شماره تلفن 02141731 استفاده کنند. 


این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و استفاده از فناوری های نوین بانکی، در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته (24*7)، آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی به هموطنان در زمینه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین پیگیری مشکلات احتمالی آنها در این زمینه می باشد.


دریافت و پیگیری کلیه مشکلات در زمینه خدمات سیناکارت و انواع خدمات نوین بانکی نظیر تلفنبانک، اینترنت بانک، همراه بانک، پیام کوتاه، همبانک و خودپرداز از جمله مواردی است که در حال حاضر از سوی این مرکز به مشتریان ارائه می شود. همچنین در صورت مفقودی کارت های بانک سینا، از طریق تماس با این مرکز می توان کارت خود را مسدود نمود. 


این مرکز همچنین آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات هموطنان در زمینه های مختلف عملکردی در بانک سینا است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران