به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در راستای ایجاد ارتباط بهتر مشتریان با بانک سینا و بالعکس، شماره تلفن مرکز 24 ساعته ارتباط مشتریان این بانک به 5 رقم کاهش یافت.
هموطنان برای ارتباط با مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا که با ساختاری مشتری مدار و خدمات محور و با هدف جلب رضایتمندی آنان ایجاد شده، می توانند از شماره تلفن 02141731 استفاده کنند.
این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و استفاده از فناوری های نوین بانکی، در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته (24*7)، آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی به هموطنان در زمینه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین پیگیری مشکلات احتمالی آنها در این زمینه می باشد.
دریافت و پیگیری کلیه مشکلات در زمینه خدمات سیناکارت و انواع خدمات نوین بانکی نظیر تلفنبانک، اینترنت بانک، همراه بانک، پیام کوتاه، همبانک و خودپرداز از جمله مواردی است که در حال حاضر از سوی این مرکز به مشتریان ارائه می شود. همچنین در صورت مفقودی کارت های بانک سینا، از طریق تماس با این مرکز می توان کارت خود را مسدود نمود.
این مرکز همچنین آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات هموطنان در زمینه های مختلف عملکردی در بانک سینا است.