شماره: 327706 تاریخ : 1397/01/20-01:20:21

یادداشت

پیشنهاد حمایت صنعت بیمه از تولیدکنندگان و کالای های ایرانی

اخیرا در سایت های خبری صنعت بیمه ،پیشنهاد بسیار ارزشمندی از سوی یکی از شرکت های بیمه مبنی بر آمادگی تامین پوشش ,,بیمه تضمین کیفیت محصولات ایرانی ,, مطرح گردیده که از نظر نگارنده این پیشنهاد در بهترین شرایط و زمان ممکن مطرح شده و در صورت اجرای دقیق، این طرح میتواند کمک شایان توجه ای به تولید کنندگان کالاها و خدمات هموطن نموده و سطح اطمینان مشتریان داخلی و خارجی را نسبت به محصولات ایرانی صد در صد افزایش دهد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ همواره کارشناسان خبره مدیریت ریسک و بیمه تاکید نموده اند که بیمه گران پیشتاز در بازار با نوآوریهای خویش قادرند نقشی فراتر از عملیات متداول را در راستای رشد و توسعه اقتصاد ملی ایفا کنند.

پیشنهاد اخیر این شرکت بیمه ،دقیقا در راستای  اجرای همین نقش و ماموریت سازمانی بیمه گران بازرگانی در جهت رشد و ارتقا کسب و کارها و رونق بازارهای ملی میباشد.

وقتی اشخاص بیمه شناس مجرب از ضرورت تخصصی شدن فعالیت شرکت های بیمه در کشورمان سخن میگویند دقیقا به اجرای اینچنین طرح ها و خدمات دهی صنعت بیمه به جامعه بیمه گذاران و مردم شریف ایران اشاره دارند .

این طرح اگر با مشارکت و همکاری تخصصی و فنی کارشناسان رشته های مختلف کسب و کار و با ارزیابی دقیق کیفیت و قیمت گذاری مناسب محصولات ایرانی بر اساس پایش مداوم  استانداردهای ملی و بین المللی در تولید محصولات ایرانی و نیز نظارت بر بهای تمام شده محصولات اجرایی عجین گردد، مسلما در رونق بازار و افزایش ضریب اطمینان مشتریان تاثیرات معنی دار خواهد گذارد .

شرکت های بیمه در ایران اگر در اجرای چنین طرحی و درحین انعقاد عقود منعقده با شرکت های تولید کالا ها و خدمات ایرانی (بیمه گذاران)بر کیفیت مطلوب و رعایت دقیق اصول بهداشتی و ایمنی بطور مستمر تاکید نمایند و همواره تحقق این اهداف را با بازرسی های مستمر کنترل و پایش نمایند ،بدون شک بزرگترین خدمت صنعت بیمه در طول حیات حرفه ای خویش در ایران را در مسیر توسعه اقتصادی کشور ایفا خواهند نمود .

از مدیران و کارشناسان مدبر و توانمند بیمه مرکزی ایران و از مدیران و کارشناسان شایسته شرکت های بیمه پویا و بصیر کشورمان دعوت مینماید در اجرایی شدن این پیشنهاد مطروحه به منظور کمک به دولت در توسعه طرحهای کسب و کار و نیز تولیدکنندگان لایق و بااستعداد هموطن از هیچ همراهی و هم افزایی در پیاده سازی وسیع و گسترده این طرح دریغ ننمایند و یاور اقتصاد ملی در مقابل رقبای سرسخت خارجی باشند .

به شرکت بیمه پیشنهاد دهنده این طرح صمیمانه این هوش حرفه ای و تجاری ارزشمند را تبریک میگویم .

 


کارشناس مطالعات ریسک و بیمه  -حاجی اشرفی


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیشنهاد-حمایت-صنعت-بیمه-از-تولیدکنندگان-و-کالای-های-ایرانی.bos