شماره: 264151 تاریخ : 1395/10/20-03:02:57

پیام تسلیت مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,

باسمه تعالی

 

انّا لله و انّا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

 

مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر دوران سخت مبارزات نهضت اسلامی، شاگرد و یار دیرین امام راحل عظیم الشان (ره)، همراه و همسنگر واقعی و همیشگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودند که عمر پربرکت خویش را در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی و بعد از پیروزی انقلاب در جهت استقرار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خدمت گذاری صادقانه و خالصانه به مردم در سنگرها و میادین حساس و کلیدی نظام سپری کردند.
ایشان در دوران مبارزات نهضت اسلامی با پایمردی، تیزهوشی و تحمل شکنجه در مسیر پیروزی انقلاب همت گمارد و پس از آن نیز با همراهی، وفاداری و ثبات قدم در کنار معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب در فراز و نشیب های فراوان و سختی های دوران دفاع مقدس و عرصه سازندگی و آبادانی میهن توانست در همه میادین و عرصه های آزمون و امتحانات سخت سربلند و پیروز بیرون بیاید و در ذهن و قلب ملت جای بگیرد.

بدون تردید نام و یاد آن عالم بزرگوار و آثار خدمات گسترده و ماندگار ایشان در حافظه تاریخی ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی ثبت و ضبط و به یادگار خواهد ماند.

ارتحال جانگداز صحابی صالح و صابر و صادق امام راحل (قدس سره) و دلسوز امت، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر مبارک بقیه‌الله ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و خاندان محترم و شریف ایشان تسلیت عرض می‌نماییم.

            

مرتضی اکبری


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-تسلیت-مدیرعامل-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-در-پی-درگذشت-ایت-الله-هاشمی-رفسنجانی.bos