شماره: 253287 تاریخ : 1395/10/11-10:34:48

پرداخت تسهیلات دقیق برابر جذب منابع اهمیت دارد

سرپرست مدیریت شعب استان فارس و کهکیلویه وبویر احمد موسسه اعتباری ثامن گفت: پرداخت تسهیلات همانند جذب منابع حائز اهمیت و ضامن موفقیت است به شرطی که منجر به ایجاد مطالبات نشود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، حمید هرمزی در جمع روسای شعب و دوایر ستادی با عنوان اینکه پرداخت تسهیلات اگر تبدیل به مطالبات نشود موجب افزایش نقدینگی، سودآوری شعب و درنتیجه تحقق اهداف سازمان می‌شود.

هرمزی بابیان اینکه کاهش مطالبات به‌عنوان یکی از اولویت‌های ثامن است افزود: انتظار داریم دوایر پیگیری با تشکیل تیم مطالباتی و همکاری نیروهای شعب به‌صورت مستمر برای پیگیری و کاهش مطالبات معوق تا حصول نتیجه تلاش کنند.

وی عوامل پیدایش مطالبات معوق را توجه نکردن به اهلیت متقاضی و ضامن، نبود اعتبار سنجی، پیگیری نشدن مطالبات دانست و اظهار داشت: باید دوایر حقوقی، پیگیری مطالبات و کارکنان شعب همکاری مستمری در این مسیر داشته باشند.

 سرپرست مدیریت شعب فارس عنوان داشت: با توجه به اینکه اولویت پیگیری پرونده‌های کلان در سطح شعب و دایره حقوقی است. باید روسا شعب و دوایر حقوقی تا حصول نتیجه پرونده‌ها و مطالبات را پیگیری کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پرداخت-تسهیلات-دقیق-برابر-جذب-منابع-اهمیت-دارد.bos