شماره: 351176 تاریخ : 1397/04/03-09:19:35

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی؛

وزیر ارتباطات به وعده 6 ماه پیش خود عمل کرد

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در اجتماع مردم روستای گروک از توابع شهرستان راور در استان کرمان تاکید کرد: علی رغم همه مشکلات و محدودیت های دولت، وزیر ارتباطات به وعده هایش عمل کرد و ایجاد 88دکل فرستنده با پیگیرهای انجام شده در سطح مناطق استان نصب و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ محمد رضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حضور وزیر ارتباطات در استان کرمان و عمل به وعده هایی که 6 ماه قبل داده شده بود گفت: آذری جهرمی وزیری جوان، ساعی و پرتلاش است و در مدت کوتاه وزارتش چندین بار در سطح استان کرمان و روستاهای دورافتاده حضور پیدا کرده است.

پور ابراهیمی در اجتماع مردم روستای گروک از توابع شهرستان راور در استان کرمان تاکید کرد: علی رغم همه مشکلات و محدودیت های دولت، جهرمی به وعده هایش عمل کرد و ایجاد 88دکل فرستنده با پیگیرهای انجام شده در سطح مناطق استان نصب و راه اندازی شد.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل تلفن ثابت بسیاری از نقاط حل شد‌ و برای حل مشکل ایتترنت 2400 روستا در جنوب استان کرمان تصمیمات خوبی اتخاذ شد.
پور ابراهیمی با اشاره مشکل بزرگ بیکاری در استان کرمان گفت: بدنبال این هستیم با زیرساخت هایی که وزارت ارتباطات ایجاد کرده در راستای ایجاد اشتغال و خلق ثروت استفاده کنیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/وزیر-ارتباطات-به-وعده-6-ماه-پیش-خود-عمل-کرد.bos