شماره: 310332 تاریخ : 1396/09/13-07:25:28

گفتگو

مدیرکل تأمین، نگهداری و پشتیبانی شرایط خرید خودروی اقساطی را اعلام کرد

شرایط خرید اقساطی خودرو برای همکاران شبکه پستی فراهم شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت پست، مدیرکل تأمین، نگهداری و پشتیبانی با اعلام این موضوع در گفت و گو با واحد ارتباطات دفتر روابط عمومی، توضیحات بیشتری در خصوص توافقات صورت گرفته با شرکت مدیران خودرو و شرایط خرید به صورت نقد و اقساط را تشریح کرد. گفت و گوی ما را در ذیل می خوانید:

 چه خودرو هایی در این طرح عرضه می شود؟

        هیچ محدودیتی در انتخاب نوع خودرو وجود ندارد و همکاران می توانند هر محصول عرضه شده از سوی شرکت  مدیران خودرو شامل mvm110 ,mvm315 ,mvm550, mvm x22, و انواع محصولات chery(شامل arrizoو tiggo) را سفارش دهند.

       بخشنامه مربوطه به کلیه استان ها ارسال شده و همکاران می توانند از امروز و حداکثر تا ده روز درخواست خرید خودروی مورد نظر  خود را به پست استان محل خدمت ارایه    نمایند.

تعیین اولویت واگذاری خودرو  بر چه اساسی خواهد بود؟

        اولویت واگذاری خودرو توسط پست استان مشخص و لیست افراد متقاضی به همراه اولویت ها و نوع خودرو درخواستی به اداره کل تامین، نگهداری و پشتیبانی اعلام می شود.

این طرح چه مزیتی نسبت به شرایط موجود بازار و خرید آزاد از مدیران خودرو دارد؟

طبق توافق صورت گرفته، شرکت مدیران خودرو به میزان 2% تخفیف ویژه خریداران نقدی و همچنین ارایه تسهیلات ویژه در مبلغ پیش پرداخت با شرایط بازپرداخت متفاوت از فروش آزاد جهت خریداران اقساطی در نظر گرفته است. این مهم شامل10 درصد تسهیلات بیشتر و دریافت سود متعارف و یا 5 درصد تسهیلات بیشتر با کاهش 2درصدی سود تسهیلات و یا بدون افزایش مبلغ تسهیلات در ازای 3درصد کاهش سود تسهیلات در نظر گرفتهاست. همچنین امکان بازپرداخت 60ماهه نیز در شرایط فروش عادی وجود ندارد که برای همکاران در نظر گرفته شده است.همچنین شروع پرداخت اقساط نیز دارای یکدوره تنفس 6 ماهه است یعنی 6 ماه پس از دریافت خودرو اولین قسط دریافت می گردد.

آیا عرضه خودرو از سوی شرکت مدیران خودرو محدودیت دارد؟

محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و صرفا در صورت درخواست مازاد بر عرضه و عدم تکافوی سهمیه ماهانه، تحویل خودرو سایر متقاضیان به ماه بعدی موکول خواهد شد.

گارانتی خودرو ها به چه صورت می باشد؟

خودروهای mvm دارای 36 ماه گارانتی یا 60هزار کیلومتر کارکرد بوده و خودروهای chery دارای60ماه گارانتی یا 150هزار کیلومتر است.

فرآیند ثبت نام خودرو به چه صورت خواهد بود:

پس از ارایه درخواست از سوی متقاضی به اداره کل محل خدمت و ارسال اطلاعات به اداره کل تامین ، نگهداری و پشتیبانی ، لیست مشخصات متقاضیان بر حسب محل جغرافیایی خدمت به نزدیکترین نمایندگیشرکت مدیران خودرو در استان مربوطه ارسال می گردد و نمایندگی ضمن تماس با متقاضی ، و دعوت از وی اقدام به دریافت مدارک لازم و ثبت نام متقاضی خواهد نمود.

متقاضیان به چند روش امکان خرید دارند:

کارکنان می توانند به هر یک از روشهاینقد و یااقساط درخواست خرید خود را ارایه نمایند .در این راستا خریدران نقدی پس از دعوت نمایندگی از آنها ، نسبت به پرداخت وجه (با 2درصد تخفیف) اقدام و پس از تکمیل مدارک و تحویل به نمایندگی خودرو خود را دریافت خواهند نمود. خریداران اقساطی نیز بر اساس جدول ارایه شده که پیوست بخشنامه مربوطه به استانها ابلاغ شده ، روش بازپرداخت خود را انتخاب می نمایند. طبق توافقات بعمل آمده و به جهت رفاه حال همکاران ، شرکت مدیران خودرو روش های بازپرداخت متفاوتی را بسته به توان مالی متقاضیان در نظر گرفته است . مدت بازپرداخت در دو حالت 36 ماهه و 60 ماهه و با سود 15 الی 20 درصد می باشد که با توجه به میزان تسهیلات و مدت بازپرداخت متفاوت می باشد.

واگذاری خودرو طی چه مدتی صورت می گیرد.

طبق هماهنگی بعمل آمده، واگذاری خودرو ظرف مدت حداکثر ده روز پس از تکمیل مدارک در نمایندگی ، صورت خواهد پذیرفت .

سند خودرو چه زمانی صادر و تحویل خواهد شد؟

در صورت خرید نقدی،تحویل سند طبق شرایط نمایندگی در اسرع وقت صورت می پذیرد و در خصوص خرید اقساطی نیز سند تا زمان استهلاک کامل تسهیلات در رهن مدیران خودرو باقی خواهد ماند که در حال رایزنی هستیم تا در صورت امکان بتوانیم طی ارایه معرفی نامه کسر از حقوق،سند را پس از چند ماه آزاد نماییم.

در خاتمه اگر مطلبی باقی مانده بفرمائید.

همکاران عزیر منتظر خبرهای خوبی در خصوص محل اقامت در شمال کشور و همچنین خرید اقساطی محصولات خانگی شرکت مادیران و همچنین توافقات خرید اقساطی از شرکت خودرو سازی سایپا نیز باشند که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مدیرکل-تامین-نگهداری-و-پشتیبانی-شرایط-خرید-خودروی-اقساطی-را-اعلام-کرد.bos