شماره: 313767 تاریخ : 1396/10/24-12:43:57

دو شرکت خصوصی به جمع مشتریان پست پیوستند

توزیع مرسولات حاوی قطعات طلای شرکت روبینا کیش به پست واگذار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پست، در قراردادی که بین دو شرکت ملی پست و روبینا کیش به امضاء رسیده، قبول، رهسپاری و توزیع مرسولات محتوی قطعات از جنس طلا از طریق سرویس ویژه به شبکه پستی واگذار شد.

همچنین براساس این توافق، و بازگرداندن مرسولات بازگشتی از سوی مشتری شرکت روبینا کیش نیز با استفاده از سرویس های یاد شده توسط پست انجام می شود ضمن آن که مرسولات مذکور به میزان ارزش اظهار شده شامل مقررات بیمه نیز می باشند.

این قرارداد در شهر تهران به اجراء درآمده و اداره کل پست هرمزگان به عنوان مجری، موظف به ایجاد هماهنگی میان واحدهای اجرائی و طرف قرارداد است.

ثبت نام از متقاضیان خرید کارت های تخفیف شرکت پارس ارمغان طلایی در باجه های پستی سراسر کشور انجام می شود.

در قرارداد دیگری که بین شرکت ملی پست و شرکت پارس ارمغان طلائی به امضاء رسیده، اخذ مدارک از متقاضیان خرید کارت های تخفیف شرکت مذکور در باجه های دفاتر پستی دولتی سراسر کشور انجام می شود و همچنین مرسولات مربوط به شرکت مذکور به آدرس گیرنده ارسال می شود.

براساس این قرارداد مرسولات این شرکت شامل مقررات بیمه عمومی بوده و در تمامی دفاتر پستی دولتی سراسر کشور قابل اجرا می باشد.

منطقه پستی شمال غرب استان تهران به عنوان مجری طرح، وظیفه ایجاد هماهنگی میان واحدهای اجرایی داشته و ارائه آمار و اطلاعات و تسویه حساب  با طرف قرارداد را دارد.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دو-شرکت-خصوصی-به-جمع-مشتریان-پست-پیوستند.bos