شماره: 308849 تاریخ : 1396/08/23-07:58:21

دستورعمل اجرایی نظام مدیریت دارایی‎های فیزیکی در حال تدوین است

دستورعمل اجرایی نظام مدیریت دارایی‎های فیزیکی و شیوه‎نامه نگهداری و تعمیرات در صنعت نفت در حال تدوین است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛  علیرضا اصل عربی، مدیرکل اداره مدیریت دارایی‎های فیزیکی معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، امروز (سه شنبه، 23 آبان ماه) در نشست تخصصی نفت در دوازدهمین همایش بین‎المللی مدیریت دارایی‎های فیزیکی (مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات)، با اعلام این خبر افزود: اگرچه چارچوب کلی نظام مدیریت دارایی‎های فیزیکی در صنعت نفت در سال 93 از سوی وزیر نفت ابلاغ شد، اما دستورالعمل اجرایی آن تدوین نشده بود که هم‎اکنون در دستور کار قرار دارد و قرارداد آن در حال نهایی شدن است.

وی از تهیه استانداردهای مدیریت دارایی‎های فیزیکی خبر داد و افزود: بررسی‎های ما نشان دهنده نیاز به 70 استاندارد در این حوزه است که اولویت‌‎های نخست در این زمینه مشخص شده است.

اصل عربی همچنین با اشاره به تدوین شیوه‎نامه نگهداری و تعمیرات صنعت نفت، این خبر خوش را به مشاوران فعال در حوزه مدیریت دارایی‎های فیزیکی داد که وزارت نفت بر مبنای این شیوه‎نامه نسبت به تایید صلاحیت مشاوران مستعد اقدام می‎کند.

وی همچنین با اشاره به تفاهمنامه همکاری که بین اداره کل مدیریت دارایی های فیزیکی وزارت نفت و دانشگاه صنعت نفت امضا شده است، ابراز امیدواری کرد که این تفاهمنامه به راه‎اندازی مرکز دانش مدیریت دارایی‎های فیزیکی صنعت نفت در آینده ای نزدیک منتهی شود.

دوازدهمین همایش بین‎المللی مدیریت دارایی‎های فیزیکی (مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات) از صبح امروز (23 آبان‌ماه) در مرکز همایش‎های بین‎المللی پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به کار کرده است و فردا (چهارشنبه، 24 آبان) به کار خود پایان می‎دهد. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دستورعمل-اجرایی-نظام-مدیریت-دارایی‎های-فیزیکی-در-حال-تدوین-است.bos