شماره: 351922 تاریخ : 1397/04/16-04:51:35

لیگ ستارگان بورس دوره دوم

دانشجویان می توانند به دنبال کارهای پشت میزی نباشند

در حاشیه افتتاحیه دومین لیگ ستارگان بورس با یاسر فلاح مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در خصوص میزان آمادگی دانشجویان در مسابقه و تفاوت کیفیت برگزاری نسبت به دوره قبل گفت و گو کردیم.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، یاسر فلاح مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در جواب سوال خبرنگار بانک و صنعت گفت: در سال گذشته ما رقابت های لیگ ستارگان بورس را با ده تیم شروع کرده بودیم و شرکت کنندگان تنها از دانشگاه تهران بودند.

وی در ادامه گفت: در دوره امسال این رقابت با 35 تیم خواهد بود و از دانشگاه های سراسر کشور از جمله دانشگاه های ارومیه،زنجان، سیستان و بلوچستان، زاهدان، در مسابقه حضور دارند، این مسابقه در نوع خود بی نظیر است.

یاسر فلاح تایید کرد: اتفاق مهمی که در این مسابقه رخ خواهد داد که ایجاد ارتباط عمیق بین صنعت های مالی و دانشگاه ها است. متخصصین مالی و افراد نخبه مالی به جامعه معرفی خواهند شد و فرصت شغلی نیز برای آن ها ایجاد می‌گردد.

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی از برگزاری این مسابقه رساندن این پیام به جامعه است که می‌توان از خرید و فروش اوراق بهادار به عنوان یک شغل یاد کرد و بگوییم وارد شدن به بازار بورس می‌تواند برای مردم در آمد زا باشد و نیازی نیست که حتما دانشجویان ما به دنبال شغل های پشت میزی یا کارمندی باشند.

مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در پایان گفت: دانشجویان متخصص که مبانی مالی، اقتصاد یا حسابداری و رشته های مرتبط می خوانند، می‌توانند با آموزش معامله گری اوراق بهادار و با ورود به بازار بورس برای خود شغل ایجاد کنند و کار پردر آمدی داشته باشند، البته  اگر با آموزه های بورسی به درستی آشنا شوند و الگوهای رفتاری و الگوهای معامله گری را به خوبی آموزش ببیند.

یاسر فلاح ضمن توصیه به دانشجویان گفت: دانشجویان نباید رفتارهای هیجانی داشته باشند و باید یک پرتفوی از سهام را برای خود تشکیل دهند و یک افق بلند مدت از کار خود در نظر بگیرند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دانشجویان-می-توانند-به-دنبال-کارهای-پشت-میزی-نباشند.bos