شماره: 310333 تاریخ : 1396/09/13-07:27:58

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور در بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه:

توسعه صنعت بیمه در حوادث یک امر اجتناب ناپذیر است

سالیانه به طور متوسط 3 هزار نفر بر اثر حوادث مختلف از جمله زلزله و سیل در کشور جان خود را از دست داده و حدود 5 هزار واحد مسکونی تخریب می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، اسماعیل نجار صبح امروز (دوشنبه) و در بیست و چهارمین همایش بیمه و توسعه که در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، ضمن تبریک روز ملی بیمه گفت: امیدوارم این همایش دستاوردهای مطلوبی داشته باشد.

 وی با اشاره به حادثه خیز بودن کشور گفت: سالیانه به طور متوسط سه هزار نفر در حوادث طبیعی جان خود را از دست میدهند و 5 هزار واحد مسکونی تخریب میشود.
وی با اشاره به زلزله های اخیر در کرمانشاه و کرمان گفت: تا به امروز 521 نفر در زلزله کرمانشاه جان خود را از دست داده اند و 7 هزار و 821 نفر نیز مصدوم شدند که به طور سرپایی، بیمارستانی و بستری درمان شده اند.
نجار گفت: ماده 10 تنظیم بخشی از قوانین مالی دولت نقشه راه را ترسیم کرده و امیدواریم با نهایی شدن بیمه صندوق حوادث طبیعی بسیاری از ریسک ها پوشش داده شود. 
وی خاطرنشان کرد: به دلیل پرداخت های نامناسب، بسیاری از کشاورزان محصولات و باغات خود را بیمه نمی کنند.
معاون وزیر کشور اظهارداشت: اگر بتوانیم و کمک کنیم تا تمامی ریسک ها در کشور را بیمه کنیم، تحول بزرگی در کشور، امنیت غذایی، کشاورزی و ... به وقوع خواهد پیوست؛ امروز توسعه صنعت بیمه در حوادث یک امر اجتناب ناپذیر است.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/توسعه-صنعت-بیمه-در-حوادث-یک-امر-اجتناب-ناپذیر-است.bos