شماره: 313695 تاریخ : 1396/10/23-05:30:43

در سومین گردهمایی معاونین حفاظت و بهره برداری :

تقدیر از مدیران دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب

از مدیران دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب تقدیر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت آب، در سومین گردهمایی معاونین حفاظت و بهره برداری سراسر کشور در بندرعباس، جهانگیر حبیبی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران با اهدای لوح تقدیر، از تلاشهای ارزشمند مهندس حجت توحیدی مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و مهندس مسعود رازمند مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب تقدیر و تشکر نمود. 

دراین لوح تقدیر آمده است: بی شک استمرار خدمات حفاظت و بهره برداری از منابع آب مستلزم برنامه ریزی ، ساماندهی منابع ، مستند سازی فعالیت ها و کنترل و نظارت دقیق و همه جانبه به ویژه با نگرش و شناخت جامع از شرایط منابع ، مصارف و رویکرد و سیاست گذاری های وزارت متبوع می باشد.
از آن جا که تلاش مبتنی بر اندیشه ، تجربه و تعهد جنابعالی در حوزه حفاظت و بهره برداری ، شایسته و چشم گیر ارزیابی گردیده است ، ضمن سپاس و قدردانی از اقدامات صورت گرفته ، امید است با انسجام و آمادگی در پیشبرد اهداف مدیریت منابع آب آن استان موفق و موید باشید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تقدیر-از-مدیران-دفتر-بهره-برداری-و-نگهداری-از-تاسیسات-ابی-و-دفتر-محیط-زیست-و-کیفیت-منابع-اب.bos